کد خبر : 2070680 | 29 شهریور 1403 ساعت 10:40 | 33.2K بازدید | 30 دیدگاه

پاسخ تند به انتقادها: دلم نخواست به یونایتد بروم

آدرین رابیو پاسخ جالبی به انتقادها از خودش به دلیل انتخاب مارسی به جای منچستریونایتد داد.

پاسخ تند به انتقادها: دلم نخواست به یونایتد بروم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آدرین رابیو با یوونتوس در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و او تصمیم گرفت که به دوران حضورش در این باشگاه خاتمه دهد و قرارداد جدیدی را با آنها به امضا نرساند و از همان زمان به دنبال پیدا کردن مقصد مناسبی برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ برای خودش بود.

2081858

این ستاره فرانسوی پیشنهادهایی از چند باشگاه عربستانی داشت، اما همچنان مایل بود که به دوران حضورش در فوتبال اروپا ادامه دهد. گفته می‌شد که منچستریونایتد جدی به دنبال به خدمت گرفتن او است و مذاکرات با مدیر برنامه‌هایش که مادر این بازیکن هم هست را در چند روز گذشته پیش برده است اما او در نهایت تصمیم گرفت که راهی مارسی شود.

رابیو شب گذشته در مراسم معارفه‌اش در این باشگاه فرانسوی حاضر شد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد و یکی از این سؤالات درباره این بود که چرا تصمیم گرفته است مارسی را (با توجه به سابقه حضورش در پاری سن ژرمن) به جای یونایتد انتخاب کند که با واکنش نسبتا تندی از سوی او روبرو شد.

این هافبک سابق یوونتوس در این باره گفت: «من مجبور نیستم دلایلم را به کسی توضیح بدهم. دوست نداشتم این کار را کنم. من فقط باید به فکر ساختن زندگی حرفه‌ای درستی برای خودم باشم. چیزی که در زندگی یاد گرفتم این است که هیچ چیز غیرممکن نیست. وقتی جوان هستیم شاید حرفی بزنیم اما شرایط فرق دارد.

وقتی تجربه بیشتری داریم و در شرایط خاصی قرار می‌گیریم، وضعیت ممکن است به شکل متفاوتی پیش برود. من انتخابم را در آرامش انجام دادم و حالا از این که اینجا هستم بسیار خوشحال هستم. شاید این تصمیم باعث ناامیدی عده‌ای شده باشد، اما این انتخابی است که متعلق به من است.»

دیدگاه‌ها