کد خبر : 2070679 | 29 شهریور 1403 ساعت 10:26 | 25.3K بازدید | 37 دیدگاه

انگیزه بالای جانشین مسی: خودم را ثابت می‌کنم

آنسو فاتی مصمم است تا ثابت کند که شایستگی پوشیدن پیراهن بارسلونا را دارد.

انگیزه بالای جانشین مسی: خودم را ثابت می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، درخشش آنسو فاتی با جدایی لیونل مسی از بارسلونا هم‌زمان شد و همین باعث شد که بسیاری از هواداران این تیم لقب جانشین مسی را به او بدهند و مدیران این باشگاه هم بلافاصله شماره ۱۰ تیم‌شان را به او اهدا کردند تا نشان دهد که اعتماد و ایمان کاملی به این بازیکن جوان دارند.

اما مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت کار را برای او سخت کرد و باعث شد که این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته بارسا را ترک کند و به صورت قرضی راهی برایتون در لیگ برتر انگلیس شود، اما شرایط در این تیم هم برای او چندان بهتر نشد و بار دیگر به بارسا برگشت.

شایعات زیادی درباره احتمال جدایی او از این باشگاه در پنجره تابستانی امسال به گوش می‌رسید، اما او تمام تلاشش را کرد که در این تیم بماند و اعلام کرد که حاضر به ترک بارسا نخواهد بود. اما یک مصدومیت دیگر باعث شد که شرایط بیش از پیش برایش دشوار شود. با این حال، در بازی برابر موناکو آماده بازگشت به میادین است.

روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده است که منابع نزدیک به این بازیکن به آنها اعلام کرده‌اند که فاتی با تمام وجود مصمم است تا ثابت کند که توانایی موفق شدن در بارسا و رسیدن به جایگاه بازیکنی مانند لامین یامال را دارد. او اشتیاق بسیاری در تمرینات دارد و به هم‌تیمی‌ها و هانسی فلیک بسیار متعهد است و این چیزی است که نظر این مربی آلمانی را جلب کرده است. او قصد دارد فرصتی به این ستاره جوان بدهد تا مهارتش را در ترکیب بارسا و در زمین ثابت کند.

دیدگاه‌ها