کد خبر : 2070678 | 29 شهریور 1403 ساعت 10:13 | 17.2K بازدید | 7 دیدگاه

مراقب بهروز عظیمی در ازبکستان باشید؛

خیز ستاره جوان تیم ملی برای آقای گلی جهان

بهروز عظیمی، ستاره جوان تیم ملی مصمم است که شایستگی‌ و توانایی‌های خود را در جام جهانی ارائه بدهد.

خیز ستاره جوان تیم ملی برای آقای گلی جهان

به گزارش "ورزش سه"، وقتی نام ستاره‌های باتجربه تیم ملی فوتسال در مصاف با ونزوئلا جلب نظر می‌کنند، یک ستاره جوان در اولین بازی خود در جام جهانی 2024 دو مرتبه با گلزنی پیوند خورد و نمایش شگفت‌انگیزی داشت. بدیهی است عظیمی با توجه به دوران رویاپردازی‌اش و آغازین بازیگری به دنبال گل‌های بیشتر و جایزه پسر طلایی آوردگاه بزرگ است. او دو گل بسیار زیبا به ثمر رساند و امضای پررنگی در نتیجه پایانی مقابل ونزوئلا داشت.

درخشش عظیمی در لیگ برتر و جام ملت‌های آسیا، پیشنهادات اروپایی از اسپانیا و قزاقستان را به همراه داشت. با این حال، ستاره جوان اگر عملکرد مطلوبش را در ادامه رقابت‌ها حفظ کند و نمایش جذابی را ارائه بدهد باید به زودی شاهد انتقال او به تیم‌های بزرگ باشیم. بازیکنی که در این فصل برای مس سونگون تعیین کننده بود و مهره کلیدی شماره ده شد.

2083291

عظیمی اکنون برگه آس وحید شمسایی است. زیرا او ردپای برجسته طیبی، جاوید، اسماعیل‌پور و شمسایی و همچنین شرکای آن‌ها را در نقش بهترین‌ها دنبال می‌کند. او با چندین گل و پاس گل برای تیم ملی در جام ملت‌های آسیا کلیدی بود، در حالی که هدف بعدی او جام جهانی است و در بازی اول از روی آن پرده برداشت.

باید مراقب بهروز عظیمی بود. حریفان برای مهار تهدید بازیکن بااستعداد ایرانی نیاز به نوعی برنامه‌ریزی دارند. زیرا او بدون ترس بازی می‌کند و آماده است تا شهرت در حال شکوفایی خود را بیشتر کند.

2083293
2083292

دیدگاه‌ها