کد خبر : 2070675 | 29 شهریور 1403 ساعت 09:42 | 16K بازدید | 30 دیدگاه

نگرانی پپ: شاید ستاره‌ها به بازی آرسنال نرسند!

پپ گواردیولا می‌گوید نگران شرایط ستاره‌هایش برای بازی آرسنال است، اما کاری از او برنمی‌آید.

نگرانی پپ: شاید ستاره‌ها به بازی آرسنال نرسند!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول مرحله گروهی فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش روبروی اینتر به میدان رفت و با تساوی ۰-۰ برابر این تیم متوقف شد تا تنها یک امتیاز از این بازی را به دست آورده باشد.

پپ گواردیولا پس از پایان بازی در پاسخ به سوالی در این باره که آیا نگران محدود شدن زمان حضور رودری، فیل فودن و ایلکای گوندوگان در دیدار برابر آرسنال است یا خیر گفت: «شاید اینطور باشد، اما شرایط ما همین است و قابل تغییر نیست. ما هیچ کنترلی روی تقویم برگزاری دیدارها نداریم و واقعیت همین است.

تقویم از قبل تعیین شده است. در لیگ قهرمانان توانستیم در خانه برابر اینتر بازی کنیم و به نتیجه مساوی دست پیدا کنیم و حالا هم باید هفته آینده در دیداری برابر آرسنال به میدان برویم. هیچ شکایتی از این وضعیت نداریم، چون پیش از این هم به خوبی از این موضوع خبر داشتیم که شرایط برای ما همین است.

بازیکنان تا به حال خیلی خوب رفتار کرده‌اند. امروز برابر اینتر برای پیروزی بازی کردیم و عملکرد خوبی داشتیم. دوست داشتیم ببریم و چند فرصت هم خلق کردیم اما باید تیم حریف را بسیار مورد تمجید قرار داد، چون تیمی استثنائی است. این چیزی است که من از سال‌ها قبل می‌دانستم.»

دیدگاه‌ها