کد خبر : 2070643 | 29 شهریور 1403 ساعت 09:11 | 12.8K بازدید | 5 دیدگاه

تحقیق ویژه پلیس انگلیس برای پرونده ساکا و بلینگام!

پلیس قرار است تحقیقاتی ویژه را در مورد تهدیدات و توهین‌های نژادپرستانه علیه بوکایو ساکا و جود بلینگام، در طول یورو ۲۰۲۴، آغاز کند.

تحقیق ویژه پلیس انگلیس برای پرونده ساکا و بلینگام!

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه فوتبال انگلستان (FA) گزارشی از یوفا را به پلیس ارجاع داده است که نشان می‌دهد ساکا، مهاجم آرسنال، و بلینگام، هافبک رئال مادرید، بیشترین توهین‌ها را در طول تورنمنت یورو ۲۰۲۴ در آلمان تجربه کرده‌اند.

قانون ایمنی آنلاین به مقامات اجازه می‌دهد در موارد سوءاستفاده‌های آنلاین مداخله کنند و پلیس اکنون از پیام‌های نفرت‌انگیزی که برای ساکا و بلینگام ارسال شده بود، مطلع شده است. اتحادیه فوتبال انگلیس حدود ۲۵ هزار پوند بودجه برای تسهیل پیگردهای قانونی مرتبط با سوءاستفاده‌های آنلاین علیه بازیکنان خود، به پلیس اختصاص داده است.

2083220

در گزارش یوفا که چندی پیش منتشر شد آمده است که ساکا با 51 توهین و تهدید «سطح یک» در صدر سوءاستفاده‌های آنلاین قرار دارد و بلینگام با ۴۰ نظر در رتبه دوم قرار دارد. یوفا نظرات سطح یک را به عنوان «مضرترین» و «قابل پیگرد قانونی» طبقه‌بندی می‌کند. چنین پست‌هایی بلافاصله برای حذف و مسدود شدن اکانت به پلتفرم‌ها گزارش می‌شوند. توهین‌های نژادپرستانه در دسته نظرات سطح یک قرار می‌گیرند.

دیدگاه‌ها