کد خبر : 2070629 | 29 شهریور 1403 ساعت 07:50 | 13K بازدید | 28 دیدگاه

گزارش کورا:

چهار چالش پیش روی پیولی برای موفقیت در النصر!

استفانو پیولی باید با چهار چالش نسبتا سخت کنار بیاید تا در النصر به موفقیت برسد و به سرنوشت لوئیز کاسترو دچار نشود.

چهار چالش پیش روی پیولی برای موفقیت در النصر!

به گزارش "ورزش سه"، پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام لوئیز کاسترو از هدایت النصر برکنار شد و جای خود را به استفانو پیولی ایتالیایی داد. مربی‌ای که بعد از پنج سال حضور در میلان و کسب قهرمانی سری آ با روسونری، بعد از پایان فصل گذشته جای خود را به پائولو فونسکا داد.

در همین راستا، رسانه کورا عربستان به بررسی وضعیت النصر و چالش‌های پیش روی سرمربی ایتالیایی در این تیم پرداخته است. چالش‌ هایی بزرگ که اگر پیولی از پس آنها بربیاید، قطعا می‌تواند در النصر به موقیت برسد.

۱. حداکثر تعامل با کریستیانو رونالدو 
بر کسی پوشیده نیست که رونالدو دخالت نسبتا زیادی در خصوص مسائل فنی و حتی مدیریتی در تیم النصر دارد. ابتدای فصل حتی عنوان شد که مدیران النصر قصد اخراج کاسترو را داشتند، اما به علت مخالفت رونالدو تصمیم به بقای او گرفتند. بنابراین پیولی باید حداکثر تعامل را با فوق ستاره پرتغالی تیمش داشته باشد تا از حمایت کامل او در النصر برخوردار شود. این اولین شرط موفقیت او در این تیم خواهد بود.

2083193

۲. شناختن تیم و لیگ عربستان
دومین چالش پیش روی پیولی، همان بحث همیشگی در خصوص اضافه شدن یک مربی به تیمی در میانه فصل یعنی عدم آشنایی با شرایط تیمی که خودش نبسته است. جالب آنکه قرار بود پیولی همان ابتدای فصل جانشین کاسترو شود و تیم را برای فصل جاری آماده کند اما این اتفاق رخ نداد. بنابرین او کار سختی دارد تا در مدت زمان زیادی که تا شروع تعطیلات نیم فصل باقی مانده، با شرایط تیم و همچنین لیگ عربستان آشنا شود.

۳. رقابت با الهلال
یکی از دلایلی که کاسترو را از چشم هواداران النصر انداخت، شکست پی در پی او مقابل الهلال در طول ۱۴ ماه مربیگری‌اش در این تیم بود. کاسترو در این مدت ۴ قهرمانی را ژرژ ژسوس باخت و همچنین در هیچ دیداری مقابل الهلال در وقت‌های قانونی به برتری نرسید‌. بنابراین پیولی برای به دست آوردن محبوبیت نزد هواداران النصر، باید در دیدار پیش روی دو تیم در روز ۳۱ اکتبر از سد الهلال بگذرد.

2083197

۴. قهرمانی در آسیا
النصر تیمی است که برخلاف رقیبش الهلال، هرگز موفق به قهرمانی در آسیا نشده است. این چالشی است که در همه سال‌ها گریبانگیر سرمربی النصر شده و هواداران همواره‌ انتظار زیادی برای شکستن این طلسم دارند. هرچند که النصر در بازی نخست در مسابقات لیگ نخبگان برابر الشرطه به تساوی رسید، اما پیولی این فرصت را دارد تا در هفت بازی باقی‌مانده بیشترین امتیاز را بگیرد و در ادامه رویای قهرمانی در نخستین دوره لیگ نخبگان را در سر داشته باشد. اتفاقی که برای او در نخستین سال حضور در النصر بسیار سخت خواهد بود.

2083198

دیدگاه‌ها