کد خبر : 2070624 | 29 شهریور 1403 ساعت 07:30 | 7K بازدید | 9 دیدگاه

نظرمحمدی با توپ پر آماده جدال با داماش گیلان

سرمربی فصل گذشته داماش گیلان روی نیمکت بعثت با یک برد ارزشمند این هفته را به پایان رساند.

نظرمحمدی با توپ پر آماده جدال با داماش گیلان

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جذاب‌ترین و احتمالا هیجان‌انگیزترین دیدارهای هفته پیش رو در لیگ دسته اول را می‌توان تقابل داماش گیلان و بعث کرمانشاه نامید.

علی نظرمحمدی که فصل گذشته موفق شد تیم داماش گیلان را علی‌رغم مشکلاتی که داشت در لیگ دسته اول حفظ کند، اکنون روی نیمکت بعثت کرمانشاه حاضر شده و توانسته دو هفته ابتدایی لیگ را با کسب چهار امتیاز به پایان برساند.

2083188

او این هفته موفق شد با سه گل نفت و گاز گچساران را شکست دهد و اکنون تیمش با چهار امتیاز در رتبه هفتم جدول جا گرفته است و با این شرایط باید این هفته در استادیوم عضدی رشت مقابل داماش قرار گیرد. تیمی که حسی نوستالژیک برای علی نظرمحمدی دارد و او روزهای تلخ و شیرینی را با آن پشت سر گذاشته بود.

در سمت مقابل داماش گیلان با یک امتیاز و شکست هفته گذشته برابر مس شهربابک آماده دومین بازی خانگی‌اش شده است. آنها در هفته اول برابر نیروی زمینی در خانه به تساوی بدون گل رضایت دادند و این هفته در شهربابک شکست تلخی را متحمل شدند.

2083190

مسلما این بازی قابل پیش‌بینی خواهد بود که از حواشی و هیجان خاصی برخوردار خواهد بود و باید دید علی نظرمحمدی در برخورد با تیم سابق خود و حواشی‌ای که دنبال می‌کند، چه شرایطی را پشت سر می‌گذارد و با چه نتیجه‌ای از این جدال خارج خواهد شد. او مطمئنا با انگیزه‌های خاص برابر داماش حاضر خواهد شد و امیدوار است بتواند شایستگی خود را که در روزهای مشکلات مالی و... داماش با حفظ سهمیه‌اش در لیگ دسته اول نشان داد، اکنون بار دیگر به رخ بکشد و باید دید به اهداف خود در این جدال خواهد رسید یا خیر.

دیدگاه‌ها