کد خبر : 2070616 | 28 شهریور 1403 ساعت 22:02 | 92K بازدید | 50 دیدگاه

اولین بازی برای پورتو و اینتر در یک استادیوم!

اتفاق جالب برای طارمی در خانه من‌سیتی (عکس)

ستاره ایرانی اینتر به دنبال تکرار گلزنی در لیگ قهرمانان اروپاست.

اتفاق جالب برای طارمی در خانه من‌سیتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی نخستین تجربه بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را در مهرماه سال 99 و حضور تعویضی مقابل منچستر سیتی در  هفته اول مرحله گروهی چمپیونز لیگ با حضور تعویضی برای پورتو در ورزشگاه اتحاد به دست آورد و در مسابقه برگشت برابر شاگردان پپ گواردیولا به طور کامل نیمکت‌نشین بود، اما امشب همراه با اینتر در ترکیب برابر قهرمان انگلیس قرار گرفته و در همین استادیوم به میدان می‌رود.

طارمی چهار سال قبل پس از پیوستن به پورتو، اولین تجربه بازی خود برای این باشگاه پرتغالی در چمپیونز لیگ را مقابل منچسترسیتی به دست آورد و حالا همین شرایط را امشب با اینتر میلان تجربه می‌کند و دوباره در استادیوم اتحاد به میدان می‌رود؛ با این تفاوت که این بار در ترکیب دیده می‌شود.

2083182

ستاره ایرانی اینتر که از ابتدای فصل سری آ ایتالیا فقط در هفته دوم در ترکیب قرار گرفت و موفق به ثبت پاس گل شد، امیدوار است امشب در جدال حساس لیگ قهرمانان اروپا برابر منچستر سیتی هم بدرخشد و تیمش را به برتری برساند.

طارمی در چهار فصل اخیر 26 بار در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته و 10 گل به ثمر رسانده و دروازه باشگاه‌های بزرگی مثل یوونتوس، اتلتیکو مادرید، چلسی، لیورپول، کلوب بروژ، بایر لورکوزن و... را باز کرده که امیدوار است امشب هم چنین فرصتی را برابر منچستر سیتی به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها