کد خبر : 2070610 | 28 شهریور 1403 ساعت 21:52 | 14.9K بازدید | 58 دیدگاه

ژول کنده:

حضور بارسا در لیگ قهرمانان یعنی جنگ برای قهرمانی!

ژول کنده می‌گوید وقتی تیمی مثل بارسلونا در لیگ قهرمانان حاضر می‌شود، به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کند.

حضور بارسا در لیگ قهرمانان یعنی جنگ برای قهرمانی!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان و در روز آخر مسابقات، فردا شب تیم‌های موناکو و بارسلونا به میزبانی تیم فرانسوی به مصاف یکدیگر‌ خواهند رفت.

ژول‌ کنده، مدافع مدافع میانی بارسلونا، بازیکنی بود که با انتخاب هانسی فلیک در کنفرانس خبری پیش از بازی پاسخگوی خبرنگاران بود. کنده در ابتدای صحبت‌هایش در خصوص بازی فردا گفت: "وقتی تیمی مثل بارسلونا در لیگ قهرمانان حضور دارد، یعنی به چیزی‌ جز کسب قهرمانی نباید فکر کرد. می‌دانیم که کار سختی داریم اما فصل گذشته تا یک چهارم بالا رفتیم و امسال باید حداقل به مراحل بالاتری برسیم.

کم و بیش بازی‌های لیگ فرانسه را دنبال میکنم و بخصوص مسابقات موناکو را دیده‌ام. برخی از هم‌تیمی‌های سابقم در موناکو حضور دارند و تیم بسیار خطرناکی هستند. باید مراقب آنها باشیم تا غافلگیر نشویم."

از کنده در مورد مقایسه عملکرد کادرفنی کنونی بخصوص در بحث بدنسازی با کادرفنی فصل قبل پرسیده شد که او پاسخ داد: "کادر فنی جدید روش خود را دارد و فصل گذشته نیز کادرفنی قبلی به روش خود پیش می‌رفت. ما نباید از مربیان فصل پیش انتقاد کنیم و کار خود را جلو خواهیم برد. هر مربی در زمانی که هدایت تیمی را عهده دارد به دنبال کسب بهترین نتایج است."

1988472

کنده در مورد عملکرد لامین یامال در بارسلونا و مشارکت او در کارهای دفاعی اضافه کرد: "نقش من به عنوان بازیکنی که سن بیشتری از او دارد، راهنمایی کردن او است. یامال در کارهای دفاعی نیز کمک حال تیم است. با این حال وظیفه من به عنوان یک بازیکن دفاعی این است که در این خصوص او را بیشتر راهنمایی کنم."

پست تخصصی ژول کنده مدافع میانی است با این حال فلیک از او در پست دفاع راست استفاده می‌کند. زمانی که خبرنگاران از او در مورد اینکه آیا خود را بهترین دفاع راست جهان در فصل جاری می‌داند یا خیر پاسخ داد: "همواره سعی می‌کنم بهترین عملکرد را در زمین ارائه دهم. طبیعتا برای من که پست اصلی‌ام دفاع میانی است حضور در دفاع راست کمی سخت به حساب می‌آید، اما من عاشق چالش‌های مختلف هستم و دوست دارم در پست‌های دیگر به میدان بروم. مهم نیست کجا بازی می‌کنم، مهم این است که بهترین نمایش را نشان بدهم."

کنده در بخش دیگری از صحبت‌هایش، در پاسخ به سوالی مبنی بر فشردگی مسابقات گفت: "جالب است که سال به سال تعداد بازی‌های باشگاهی بیشتر و استراحتمان کمتر از قبل می‌شود. همه ما بازیکنان فوتبال اروپا سه چهار سال است که به این موضوع معترض هستیم اما هیچکس به ما توجه نمی‌کند. روزی می‌رسد که همه ما به حرف رودری می‌رسیم و مجبور به اعتصاب می‌شویم تا شاید به حرفمان گوش دهند."

مدافع بارسلونا همچنین درمورد تغییر فرمت لیگ قهرمانان گفت: "فرمت جدید هم مزایا و معایب خودش را دارد. الان برای قضاوت زود است و باید زمان بگذرد تا ببینیم بهتر از قبلی است یا خیر."

دیدگاه‌ها