کد خبر : 2070609 | 29 شهریور 1403 ساعت 07:00 | 10.5K بازدید | 66 دیدگاه

درویش: زمین عربستان باعث شد خوب بازی کنیم

رضا درویش می‌گوید علت بازی خوب پرسپولیس مقابل الاهلی زمین خوب استادیوم شاهزاده عبدالله فیصل بوده است.

درویش: زمین عربستان باعث شد خوب بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، در بخشی از گفت‌وگوی خود با خبرنگاران در مورد حادثه تلخ فوت یک هوادار ملوان روی سکوها گفت: جا دارد به هواداران ملوان و مردم غیور انزلی تسلیت بگوییم. آنها تماشاچی متعصبی که چندصد کیلومتر راه آمده بود تا بدون چشمداشت تیمش را تشویق کند. کم‌کاری‌ها خیلی بد است، هرجای دیگر دنیا بود نیمی از مسئولانش استعفا می‌کردند اما اینجا همه دوست دارند اشتباه را گردن کسی دیگر بیندازند. تمام تلاش ما این است که برای هوادار بازی کنیم اما فضا طوری شده که نمی‌توانیم.

درویش در مورد سفر خود به عربستان گفت: امیدوارم وقتی برسد که وقتی به کشورهای حاشیه خلیج فارس می‌رویم، دیگر غبطه نخوریم. اگر به جای این همه شعار یک ذره عمل می‌کردیم، الان دیگر دغدغه نداشتیم. ما وقتی به عربستان رفتیم پیرامون زمین تمرین آنها پرسیدیم و فهمیدیم هشت زمین تمرین دارند. این‌ها که از کره دیگری نیامده‌اند و از نظر وسعت خاک هم که با ما قابل مقایسه نیستند، پس چطور می‌شود؟

ویدئو: 353352

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: درایت، تدبیر، مدیریت و امکانات همه دست به دست هم می‌دهند تا این موقعیت را فراهم کنند. در دو روزگذشته پرسپولیس از خودش یک بازی به نمایش گذاشت که خیلی‌ها مدعی هستند در چند سال اخیر از هیچ تیم ایرانی‌ای ندیده‌اند. یکی از دلایلش زمین خوب بود. انقدر از این حرف‌ها گفتیم که خسته کننده شده است. ان‌شاءالله این وعده‌ها و شعارها به عمل تبدیل بشود و دغدغه ما این باشد که کیفیت بازی‌ها را چگونه ارتقا بدهیم نه اینکه چگونه بازی کنیم. وقتی کیفیت خوب نیست، مربی باید آنالیز کند که چگونه بازی کنند که بازیکن آسیب نبیند و از موقعیت‌هایش استفاده کنند.

دیدگاه‌ها