کد خبر : 2070606 | 29 شهریور 1403 ساعت 07:17 | 9.4K بازدید | 13 دیدگاه

کورتوا: امیدوارم پیراهنم آرزوی هوادار را برآورده کند!

تیبو کورتوا، سنگربان رئال مادرید می‌گوید هدفش از اهدای پیراهنش به هوادار رئال، برآورده کردن آرزوی او بوده است.

کورتوا: امیدوارم پیراهنم آرزوی هوادار را برآورده کند!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان اولین برد رئال مادرید مقابل اشتوتگارت در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۳-۱، تیبو کورتوا سنگربان بلژیکی رئال عملکرد بسیار خوبی داشت و با واکنش‌های خوبش در نهایت به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

کورتوا امروز در گفت‌وگو با رسانه باشگاه رئال مادرید در خصوص بازی دیشب گفت: "اشتوتگارت تیم بسیار خوبی بود و حسابی ما را اذیت کرد. بازی تهاجمی آنها منجر با خالی شدن دفاع شان شد و ما هم بهترین بهره را از این فرصت بردیم. در ۲۵ دقیقه اول آنها کاملا سرتر از ما بودند ولی از آن دقیقه به بعد کاملا صاحب توپ و میدان شدیم. خوشبختانه به گلی که زدند واکنش خوبی نشان دادیم و در نهایت حقمان بود به سه امتیاز برسیم."

کورتوا درخصوص عملکرد اندریک افزود: "اگر اندریک اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند، کمتر‌ مدافعی می‌تواند از پس مهار او بربیاید. او بازیکن خوبی است و در ادامه شاهد درخشش بیشتری از او خواهیم بود."

کورتوا در پایان درخصوص اهدای پیراهنش به هوادار نوجوان در ورزشگاه گفت: "لابه‌لای همه تماشاگران، چشمم به او خورد که لباس دروازه‌بانی به تن داشت و یک بنر دستش بود که روی آن نوشته بود "آرزو دارم دروازه‌بان شوم" و تصمیم گرفتم پیراهنم را به او بدهم تا بلکه برایش خوش یمن باشد و او را به آرزویش برساند. کسانی که با پیراهن دروازه‌بانی به ورزشگاه می‌آیند زیاد هستند اما بنری که به همراه داشت توجهم را جلب کرد. "

دیدگاه‌ها