کد خبر : 2070603 | 29 شهریور 1403 ساعت 07:30 | 38.5K بازدید | 24 دیدگاه

رهبر جدید بارسلونا: کاپیتانی بدون بازوبند!

اینیگو مارتینز تحت هدایت هانسی فلیک نقشی مهم و کلیدی را در رختکن بارسلونا بازی می‌کند.

رهبر جدید بارسلونا: کاپیتانی بدون بازوبند!

به گزارش "ورزش سه"، مارتینز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از اتلتیک بیلبائو جدا شد و با قراردادی دو ساله به بارسلونا پیوست اما در اولین فصل حضورش در این تیم فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکرد.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال مدعی شده بودند که این بازیکن یکی از گزینه‌های اصلی قرار گرفته در فهرست فروش این باشگاه است و به احتمال زیاد پیش از پایان مهلت قراردادش در فصل پیش‌رو از این تیم جدا خواهد شد و به فروش خواهد رسید.

اما هانسی فلیک پس از حضور در تمرینات بارسا بلافاصله از مدیران این باشگاه خواست تا هرچه زودتر قرارداد او را در لالیگا ثبت کنند و اعلام کرد که می‌خواهد این بازیکن را در تیمش حفظ کند. حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که سرمربی بارسا علاقه زیادی به این بازیکن دارد و از عملکرد این مدافعش بسیار راضی است.

اسپورت از مارتینز به عنوان کاپیتان بارسلونا که فقط بازوبند را بازو ندارد نام برده و مدعی شده است که او نقش مهمی را در رختکن بارسا به عنوان یک رهبر ایفا می‌کند و همیشه در حال کمک کردن به بازیکنان جوان و توصیه کردن و راهنمایی کردن آنها در درون و بیرون زمین است و همین باعث شده که فلیک بیش از پیش از او و حفظش در این تیم راضی باشد.

دیدگاه‌ها