کد خبر : 2070602 | 28 شهریور 1403 ساعت 21:23 | 54.8K بازدید | 32 دیدگاه

یک خبر خوب و یک خبر بد در مورد ایوب العملود!

با اعلام پزشک پرسپولیس، آسیب دیدگی مدافع راست مراکشی سرخ‌ها جدی نیست و او احتمالا به دربی خواهد رسید.

یک خبر خوب و یک خبر بد در مورد ایوب العملود!

به گزارش "ورزش سه"، در بازی با الاهلی، ایوب العملود، مدافع راست مراکشی پرسپولیس در نیمه دوم مصدوم شد و نتوانست به کار خود ادامه بدهد. این بازیکن که از ناحیه کشاله مصدوم شده امروز ام‌ار‌آی داد و زیر نظر پزشک تمرین کرد.

در حالی که نگرانی‌هایی برای رسیدن او به دربی وجود دارد، پزشک پرسپولیس می‌گوید آسیب‌دیدگی او جدی نیست و تلاش می‌شود به دربی برسد. اما خبر بد برای سرخ‌ها اینکه تنها دفاع راست تخصصی آنها در بازی روز جمعه برابر آلومینیوم غایب خواهد بود.

زرینه، رئیس پزشکی باشگاه پرسپولیس، درباره وضعیت مصدومیت ایوب العملود گفت: آقای العملود یک آسیب دیدگی در ناحیه عضلات‌شان دارند. ما ام آر آی گرفتیم و خوشبختانه آسیب دیدگی خیلی شدید نیست. ما تمام سعی‌مان این است که ایشان به بازی با استقلال برسند.

ویدئو: 353335

او درباره حضور العملود در دربی اضافه کرد: ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم.

زرینه درباره زمان برگشت پورعلی‌گنجی گفت: آقای پورعلی‌گنجی از چند روز پیش تمرینات درون زمین را شروع کرده‌اند و حدس می‌زنم بعد از بازی با استقلال بتوانیم ایشان را اضافه کنیم.

او درباره تمریناتی که کادر جدید گاریدو به بازیکنان می‌دهد توضیح داد: من شخصا فکر می‌کنم آقای گاریدو و تیم‌شان بسیار حرفه‌ای هستند و تمرینات‌شان بر پایه علمی و تجربی است. من شخصا چون از قبل در این زمینه تخصص دارم به نظرم تمرینات‌شان خوب است. برای اینکه شما تمرینات پرفشار را باید قبل از شروع فصل آغاز کنید که بتوانید در طول فصل بازیکنان را در آمادگی نگه‌ دارید. طبیعتا در چنین تمریناتی هفته‌های اول کمی بدن‌ها سنگین است ولی بعد درست خواهد شد. من فکر می‌کنم آقای ادریس خیلی حرفه‌ای کار می‌کنند و یک مربی بدنساز حرفه‌ای فوتبال هستند.

دیدگاه‌ها