کد خبر : 2070598 | 28 شهریور 1403 ساعت 21:09 | 32.2K بازدید | 49 دیدگاه

جبهه نساجی علیه جواد نکونام تکمیل شد (عکس)

نساجی قائمشهر با حضور علی خطیر به عنوان مدیرعامل این باشگاه اکنون خود را مهیای تقابل با استقلال در جدال حساس این هفته می‌کند.

جبهه نساجی علیه جواد نکونام تکمیل شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی دچار تغییرات بزرگی شده و اکنون هرچند فرصت کوتاهی برای تقابل با استقلال پیش رو دارد، اما امیدوار است به پشتوانه حمایت پرشور هوادارانش از این جدال با نتیجه خارج شود.

مهمترین تغییر در نساجی پیش از جدال با استقلال حضور علی خطیر به عنوان مدیرعامل این باشگاه است؛ مدیرعامل سابق استقلال که فصل گذشته تا یک‌قدمی قهرمانی با این تیم پیش رفت اما در روزهایی که صدرنشینی با آبی‌ها را تجربه می‌کرد، ناگهان از سمت خود کنار رفت و در نهایت نیز تیمش از دستیابی به قهرمانی در رقابت با پرسپولیس ناکام ماند.

خطیر اکنون در آستانه بازی با استقلال به عنوان مدیرعامل تیم رقیب حاضر شده است. او که فصل پرتنشی را با جواد نکونام دنبال کرده بود، در آخرین گفت‌وگویی که در این خصوص داشت، بابت یکی از جملات سرمربی کنونی استقلال دلگیر شدن خود را اعلام کرد. جایی که نکونام مدعی شده بود زمان اعلام خبر مربوط به پایان همکاری با علی خطیر بازیکنان تیمش خوشحال شده بودند. برای او اکنون کسب نتیجه مقابل استقلال و جواد نکونام از بالاترین اهمیت ممکن برخوردار است و بی‌دلیل نیست که ساعاتی مانده به پایان نقل و انتقالات و جدال با استقلال اقدام به خرید چند مهره کرده و به تقویت تیم پرداخته است.

کوین یامگا دیگر مهره‌ای است که در فاصله ساعاتی مانده به جدال با استقلال به اردوگاه نساجی رفته است. ستاره فرانسوی فصول گذشته استقلال که یک مصدومیت تلخ باعث کنار گذاشتنش از جمع آبی‌ها شد، اما او که روزگاری برای تمدید قراردادش سر و دست شکسته می‌شد، امیدوار است از این فرصت تقابل زودهنگام به بهترین شکل بهره ببرد و بتواند با عملکردی موفق در این جدال توانایی و تاثیرگذاری خود را به رخ بکشد.

2083151

منتظر مهدی دیگر بازیکنی است که امیدوار به تقابل برابر استقلال است. او که به تازگی به عضویت نساجی درآمده فصل گذشته از سوی نکونام به صورت قرضی به مس رفسنجان واگذار شد و اتفاقا در تقابل با این تیم در جام حذفی با گل خود زمینه حذف حریف را شکل دهد.

2083149

نصرالله خواجه‌گیری سرپرست فصل گذشته استقلال نیز که شایعات برخی چالش‌های شکل گرفته در این سمت در دوران همکاری‌اش با نکونام داغ بود، اکنون به عنوان سرپرست نساجی قائمشهر انتخاب شده و در اولین ماموریت خود برابر استقلال و نکونام قرار خواهد گرفت.

2083148

دیدگاه‌ها