کد خبر : 2070597 | 28 شهریور 1403 ساعت 21:07 | 248.2K بازدید | 143 دیدگاه

گلزنی کار همیشگی آزمون در ورزشگاه الاهلی؛

مثل زلاتان: سردار می‌خواهد به اروپا برگردد

سردار آزمون در اولین دیدار شباب الاهلی در لیگ قهرمان آسیا یک گل بی‌نظیر به ثمر رساند.

مثل زلاتان: سردار می‌خواهد به اروپا برگردد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شباب الاهلی امارات که سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون را در فهرست نفراتش دارد و در گروه D لیگ قهرمانان آسیا (سطح دو رقابت‌های باشگاهی آسیا) قرار گرفته، از ساعت 19:30 امشب به وقت ایران در ورزشگاه راشد دبی به مصاف تیم الحسین اردن رفت.

در این دیدار ابتدا در دقیقه ۲۰ بازی سعید عزت‌اللهی گل اول شباب الاهلی را زد و پیش از پایان نیمه اول نوبت سردار آزمون بود که یک گل فراتر از سطح آسیا را به ثمر برساند.

ویدئو: 353345

سردار آزمون، ستاره ایرانی شباب الاهلی، پس از انجام یک بازی ثابت و یک حضور تعویضی در دو مسابقه اخیر تیم ملی مقابل قرقیزستان و امارات، با توپ پر در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الحسین اردن به میدان رفت.

آزمون در دو هفته ابتدایی لیگ برتر امارات دو گل به ثمر رسانده و در جام بانک اسلامی ابوظبی هم دو گل زده و همچنین پیش از آن در پلی آف لیگ نخبگان دروازه سپاهان را باز کرده بود و حالا ششمین گل خود با لباس الاهلی را به زیباترین شکل ممکن به ثمر رساند.

در دقیقه ۴۵ آزمون با یک پاس عمقی به قلب خط دفاع حریف زد و ابتدا در موقعیت تک به تک شوت تند و تیزی را زد که ابتدا گلر حریف برگشت داد. در ریباند پشت محوطه لوئیز گیلرمه، هافبک برزیلی ضربه محکمی را به سمت محوطه روانه کرد و سردار آزمون که هیچ مزاحم خاصی نداشت و در موقعیت آفساید نیز قرار نگرفته بود با یک ضربه فنی، فکر شده و زیبا با پشت پا توپ را از بالای سر دروازه‌بان الحسین وارد دروازه تیم اردنی کرد.

گل او به حدی شوکه کننده بود که حاضران در استادیوم را نیز حیرت‌زده کرد و دروازه‌بان الحسین باور نمی‌کرد گل سردار به این شکل به تور دروازه‌اش چسبیده است.

چنین گل‌هایی هواداران فوتبال را به یاد زلاتان ابراهیموویچ می‌اندازد که با فن فوق‌العاده و غرور خاص خود دروازه حریفان را به این شکل باز می‌کرد. سردار برای این گل اروپایی خوشحالی خاصی ترتیب نداد تا نشان دهد شادی‌های زیادش را برای بازگشت به اروپا کنار گذاشته است.

2076102

سردار آزمون که فصل پیش در بایرلورکوزن و آاس رم بازی می‌کرد گلی فراتر از سطح آسیا به ثمر رساند. سردار با این تکنیک و فن فوق‌العاده و گل‌هایش اگر همه چیز بهتر پیش می‌رفت باید الان در لیگ قهرمانان اروپا و مقابل تیم‌های مطرح بازی می‌کرد نه در سطح دوم باشگاهی آسیا.

با این حال آزمون در همین مدت کوتاه با گل‌های متعدد کیفیت خود را نشان داده و در لیگ قهرمانان نیز به سادگی آب خوردن یک گل سخت و زیبا را وارد دروازه حریف کرد.

دیدگاه‌ها