کد خبر : 2070588 | 28 شهریور 1403 ساعت 20:46 | 25K بازدید | 16 دیدگاه

واکنش تند هواداران به رفتار عجیب آنری با پولیشیچ!

در برنامه شب گذشته سی‌بی‌اس، برخورد عجیبی از سوی تیری آنری با کریستین پولیشیچ صورت گرفت که منجر به انتقاد هواداران از مهاجم سابق تیم ملی فرانسه شده است‌.

واکنش تند هواداران به رفتار عجیب آنری با پولیشیچ!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، مصاف میلان و لیورپول در سن سیرو با برتری ۳-۱ شاگردان آرنه اشلوت به پایان رسید تا میلان در ادامه تیره روزی هایش با پائولو فونسکا یک شکست تلخ دیگر را تجربه کند.

یکی از اتفاقات عجیبی که بعد از پایان بازی رقم خورد، بی‌محلی تیری آنری به کریستین پولیشیچ، هافبک آمریکایی میلان، در مصاحبه بعد از بازی او بود که منجر به عصبانیت هواداران میلان از مهاجم سابق تیم ملی فرانسه شده است.

ماجرا از این قرار است که شب گذشته تیری آنری در کنار میکا ریچاردز و جیمی کرگر به عنوان کارشناسان هفته اول لیگ قهرمانان اروپا در شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس حضور داشتند. بعد از پایان بازی و درحالی‌که ارتباط تصویری با پولیشیچ و این برنامه برقرار شده بود، مجری از آنری پرسید که آیا سوالی از پولیشیچ دارد که آنری در واکنشی عجیب بدون آنکه نگاهی به بازیکن میلان کند گفت: "نه" و به میزی که جیمی کرگر پشت آن نشسته بود نگاه کرد.

2083135

پولیشیچ نیز مشخص بود که از این رفتار آنری متعجب شده اما واکنشی نشان نداد و به صحبت در مورد ادامه بازی پرداخت.

حالا و یک روز بعد از حرکت عجیب از سوی آنری، هواداران میلان توییتر به این اتفاق واکنش نشان داده‌اند و انتقادات مختلفی را از آنری داشتند‌.

یکی از آنها نوشت: "سن و سالی از آنری گذشته و بهتر است مثل یک آدم عاقل رفتار کند."

کاربر دیگری در توییتر نوشت: "به نظر می‌رسد بین آنری و آمریکایی‌ها خصومتی وجود دارد چرا که آنری سال‌هاست در رؤیای سرمربیگری در تیم ملی آمریکاست و هرگز به او بها داده نمی‌شود. شاید به همین دلیل است که با آمریکایی‌ها خوب نیست."

دیدگاه‌ها