کد خبر : 2070585 | 28 شهریور 1403 ساعت 20:36 | 13.2K بازدید | 23 دیدگاه

چند سال است که آزادی بازسازی می‌شود

درویش: فیلم‌های شهر قدس تأسف‌آور بود

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید از محل برگزاری دیدار این تیم با پاختاکور اطلاعی ندارد.

درویش: فیلم‌های شهر قدس تأسف‌آور بود

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس در حالی هفته آینده دیدار خود در چارچوب هفته دوم لیگ نخبگام آسیا را برگزار خواهد کرد که این مسابقه نخستین میزبانی آنها در لیگ نخبگان نیز خواهد بود اما نکته عجیب این است که هنوز محل بازی پرسپولیس با پاختاکور مشخص نیست.

رضا درویش در مورد محل برگزاری این بازی عنوان کرد: باید پیگیری کنیم ببینیم کدام ورزشگاه امکان برگزاری دارد. اما به نظرم کشوری با این پهنه و استعداد و مکان که بتوان از آن بهره برد، متاسفانه موجب شرمندگی شد. من دقیقا نمی‌دانم چه شد، اما فیلم‌هایی که از ورزشگاه شهر قدس دیدم واقعا برایم تاسف برانگیز بود. کشوری که جزء اول و دوم آسیاست و استعدادهای بسیار بسیار بسیار خوب دارد، اما متاسفانه زیرساخت نداریم. فقط شعار میدهیم و چند سال است درگیر بازسازی استادیوم آزادی هستیم اما کسی پیگیری نکرده.

او درباره صحبت‌های مسئولان فدراسیون هم ادامه داد: من دیدم یکی از مسئولان گفتند پرسپولیس و استقلال باید خودشان زمین بسازند. زمین فوتبال و استادیوم که در سوپرمارکت نیست که برویم از بازار بخریم یا از فلان بازرگان برویم زمین امانت بگیریم.

درویش اضافه کرد: این‌ها نشانه اشتباه دادن است و کسی که مسئول برگزاری مسابقات است و زیرساخت را هم می‌داند، حداقل قبلش بیایند سه استادیوم معرفی کنند. حالا ما یک هفته دیگر بازی داریم نه ما می‌دانیم کجا بازی می‌کنیم و نه مسئولان برگزاری مسابقات.

دیدگاه‌ها