کد خبر : 2070575 | 28 شهریور 1403 ساعت 19:50 | 28.9K بازدید | 18 دیدگاه

اریکسن:

اگر بگویند از یونایتد برو همین فردا جدا می‌شوم!

کریستین اریکسن، هافبک منچستریونایتد می‌گوید از ماندن در این تیم راضی است، اما اگر او را نخواهند در سریع‌ترین زمان جدا می‌شود.

اگر بگویند از یونایتد برو همین فردا جدا می‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در اولین مصاف در جام اتحادیه انگلیس، با نتیجه پرگل ۷-۰ از سد بارنزلی حریف چمپیونشیپی خود گذشت و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

کریستین اریکسن یکی از ستارگان منچستریونایتد در بازی دیشب بود که موفق به ثبت دو گل و یک پاس گل برای تیمش شد. بازیکنی که ابتدای فصل شایعاتی مبنی بر عدم نیاز اریک تن هاخ به او شنیده می‌شد، اما همچنان در این تیم ماند و اتفاقا تا اینجای فصل جزء نفرات مورد اعتماد کادر فنی بوده است.

هافبک دانمارکی یونایتد در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه درخصوص بازی دیشب گفت: "بازی خوبی بود و توانستیم بهترین استفاده را از موقعیت‌های گلزنی‌مان بکنیم. اگر این نمایش را در لیگ‌برتر تکرار کنیم قطعا امتیازات بیشتری کسب خواهیم کرد. خوشبختانه بعد از دو برد متوالی شرایط تیم بسیار خوب پیش می‌رود."

1988060

اریکسن در خصوص پایان یافتن قراردادش در تابستان و بحث ماندن یا رفتنش گفت: "در منچستریونایتد احساس خیلی خوبی دارم اما اگر بهم بگویند باید بروی همین فردا جدا خواهم شد‌. اما کسی در ابتدای فصل به من اعلام نیاز نکرد.

من دوست دارم در تیمی باشم که خانواده‌ام از زندگی در آن شهر راضی باشند و خودم نیز بتوانم در ترکیب تیم قرار بگیرم و فرصت درخشش بدست بیاورم. یک سال دیگر از قراردادم باقی مانده و تمرکزم روی این فصل است تا با تمام توان برای یونایتد بازی کنم. کسی از آینده خبر ندارد و نمی‌دانم چه پیش خواهد آمد."

دیدگاه‌ها