کد خبر : 2070573 | 28 شهریور 1403 ساعت 19:44 | 18K بازدید | 28 دیدگاه

الهامی و گرفتن دو قهرمانی از آبی‌ها

ساکت با سرخابی‌ها به‌دنبال هت‌تریک مقابل استقلال

نساجی این هفته در جدالی سخت باید برابر استقلال قرار گیرد؛ تیمی که با برتری مقتدرانه مقابل الغرافه اکنون چشم به امتیاز جدال در قائمشهر دوخته است.

ساکت با سرخابی‌ها به‌دنبال هت‌تریک مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شکست مقابل استقلال خوزستان برای جواد نکونام کاملا گران تمام شد و او را تا آستانه پایان کار روی نیمکت استقلال قرار داد اما در ادامه و برتری مقتدرانه برابر الغرافه در لیگ نخبگان و صدرنشینی در هفته اول، بار دیگر همه چیز را به سود آبی‌ها و خصوصا جواد نکونام کرده است.

استقلال این هفته راهی قائمشهر خواهد شد تا بار دیگر با هدایت جواد نکونام برابر نساجی و ساکت الهامی قرار گیرد. استادیومی که فصل گذشته یکی از بدترین خاطرات نکونام را رقم زد و تیمش بعد از هفته‌های صدرنشینی با توقف در این جدال، قهرمانی را نیز به پرسپولیس داد و تلاش آنها بی‌نتیجه باقی ماند.

نساجی در این فصل هم با ساکت الهامی روبروی استقلال قرار خواهد گرفت. مربی‌ای که طی ساعات اخیر توانسته تا حد زیادی تیمش را برای ادامه مسابقات تقویت کرده و اکنون چشم به موفقیت در این جدال داشته باشد. او هرچند سیامک نعمتی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، اما با امید به دیگر نفرات تیمش، به دنبال دستیابی به نتیجه و امتیاز از این جدال سخت با همراهی هواداران نساجی خواهد بود.

2021501

در قائمشهر هنوز جغرافیای فوتبالی مورد بحث است؛ با توجه به درخشش بازیکنان مازنی در لیگ فوتبال ایران، عمده بحث در بین هواداران این تیم مربوط به بومی‌گرایی و در اختیار گرفتن بازیکنان شاخص این استان است. با این حال مسلما شاید الهامی و مدیران باشگاه هم باید صادقانه این نکته را یادآوری کنند که بیشتر ستاره‌های مازنی کنونی و شاغل در لیگ از قبول پیشنهاد بازگشت به این استان و همراهی تیم خودداری کرده و پیشنهادات را رد کرده‌اند. این یکی از مصائبی بوده که پروژه رضا حدادیان که با هزینه خصوصی و برای خوشحالی هواداران هم‌استانی‌اش آن را پی می‌گرفته بی‌نتیجه باقی گذاشته است.

با این حال اکنون در اردوگاه نساجی قائمشهر نفراتی با تجربه حضور در استقلال و پرسپولیس و دیگر نفراتی که شاخص‌های تیم‌های خود بوده‌اند، با انگیزه زیادی امید به کسب نتیجه در جدال با استقلال دارند.

فارغ از سیامک نعمتی که با اخراج در بازی مقابل چادرملو دیدار با استقلال را از دست داده، اکنون نفراتی مثل حامد پاکدل و سعید آقایی در این تیم با سابقه پرسپولیسی حضور دارند که جدال با تیم جواد نکونام فرای مسئولیتی که در قبال نساجی دارند، برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

2074924

این تیم بازیکنانی مثل علیرضا رضایی، کوین یامگا، متین کریم‌زاده و منتظر محمد را نیز در اختیار دارد که سابقه استقلالی در کارنامه دارند. این موضوع برای کوین یامگا و منتظر محمد نیز متفاوت خواهد بود. یامگا که یکی از ستاره‌های چند فصل اخیر استقلال بود، با توجه به مصدومیتی برایش شکل گرفت مجبور به ترک اردوگاه آبی‌ها شده و البته مدعی است نسبت به او بی‌مهری شده است و مسلما برای این بازی انگیزه زیادی دارد. با این حال با توجه به فرصت کوتاه حضورش در نساجی و... شاید او در این بازی دقایق کمی برای نمایش توانایی‌اش مقابل حریف فرصت داشته باشد. منتظر محمد نیز که فصل گذشته به عنوان بازیکن قرضی از این تیم راهی مس رفسنجان شده بود و اتفاقا در ترکیب نارنجی‌پوشان با گل خود در جام حذفی شرایط کنار رفتن تیم نکونام از این رقابت‌ها را شکل داده بود، در فصل جدید نیز نکونام را خواهان خود ندید و او نیز با شرایطی تقریبا مشابه با یامگا با انگیزه بالا مهیای این جدال خواهد شد.

باید دید ساکت الهامی که طی فصول اخیر در بزنگاه‌های حساس نتایج موفقی برابر استقلال ثبت کرده که از جمله آن می‌توان به قهرمانی با تراکتور در تقابل با این تیم و همچنین فصل گذشته که با متوقف کردن شاگردان نکونام قهرمانی را از آنها گرفت، اشاره کرد، این بار چه شرایطی را برابر این تیم دنبال خواهد کرد.

دیدگاه‌ها