کد خبر : 2070548 | 28 شهریور 1403 ساعت 18:05 | 22.9K بازدید | 3 دیدگاه

اولین قضاوت محرابی افشار با کارت قرمز همراه بود؛

داور ایرانی، مجری دومین اخراج جام جهانی (عکس)

ابراهیم محرابی افشار، تنها داور ایرانی حاضر در جام جهانی فوتسال 2024، در اولین قضاوت خود در آوردگاه بزرگ، دومین اخراجی جام را ثبت کرد.

داور ایرانی، مجری دومین اخراج جام جهانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم محرابی افشار، داور سرشناس ایرانی که دومین جام جهانی خود را تجربه می‌کند، در اولین قضاوت بدون اینکه کارت زردی را به بازیکنی نشان دهد، برای یک کارت قرمز دست به جیب شد و مارکو کورجا بازیکن تیم ملی کرواسی را از زمین مسابقه اخراج کرد. این کارت قرمز، دومین اخراجی جام جهانی 2024 تا به اینجای رقابت‌ها محسوب می‌شود.

2083069

محرابی افشار، دیدار تیم‌های برزیل و کرواسی را سوت زد و در شرایطی که بازی با نتیجه یک بر یک دنبال می‌شد، در دقیقه 17 پس از برخورد آرنج کورجا به صورت دیگو زوفو که ابتدا از چشمان او پنهان ماند، با بازبینی VS (ویدئو ساپورت) و بررسی صحنه، بازیکن کراوات را اخراج کرد. در کل، محرابی افشار قضاوت بسیار خوبی را داشت و همین عملکرد باعث شد که در مسابقه روز آینده بین تیم‌های مراکش و پاناما از گروه E در کوبل داوری جای بگیرد و پس از روباکوف ازبک قاضی دوم این جدال باشد.

2083071

در ادوار گذشته جام جهانی، صدرالدین موسوی با سه بار حضور در میعادگاه بهترین‌ها، در میان داوران ایرانی رکورددار است و در حال حاضر به عنوان مدرس داوری FIFA و AFC ، فعالیت می‌کند. همچنین علی‌رضا سهرابی، وحید عرض پیما و گلاره ناظمی سابقه قضاوت در جام جهانی را دارند.

دیدگاه‌ها