کد خبر : 2070537 | 28 شهریور 1403 ساعت 17:35 | 12.1K بازدید | 10 دیدگاه

نریمان‌جهان سریع به پیکان برگشت!

هافبک مطرح فصل گذشته پیکان با جدایی از گل‌گهر دوباره به جمع خودروسازان اضافه شد.

نریمان‌جهان سریع به پیکان برگشت!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پیکان که پس از تغییرات مدیریتی فعالیت خوبی در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته و توانسته مهره‌های باکیفیتی به خدمت بگیرد، امروز هم با سامان نریمان‌جهان به‌عنوان خرید جدیدش قرارداد بست.

سامان نریمان‌جهان که سال گذشته با نظر رسول خطیبی به پیکان اضافه شده و 29 بازی در لیگ برتر برای این تیم انجام داده و سه گل به ثمر رسانده بود، اکنون هم در حالی که سرمربی سابقش در رأس مدیریت باشگاه پیکان است، به این تیم بازگشت.

این بازیکن که در لیگ‌های 18 و 23 در پیکان عضویت داشته، برای سومین بار به این باشگاه بازگشت و در حالی که در یک بازی در فصل جدید برای گل‌گهر سیرجان انجام داده بود، خیلی سریع به جمع خودروسازان بازگشت و شاگرد امید روانخواه شد.

نریمان‌جهان یکی از خریدهای گل‌گهر سیرجان بود، ولی حضورش در این باشگاه خیلی طول نکشید و در روز پایانی نقل و انتقالات با فسخ قراردادش، به پیکان بازگشت تا مثل سال قبل با پیراهن این تیم به میدان برود و برای صعود به لیگ برتر تلاش کنند.

این بازیکن باتجربه که سابقه حضور در پرسپولیس، تراکتور، ذوب‌آهن، نفت، گسترش فولاد و... را در کارنامه دارد، قراردادش با باشگاه پیکان را امضاء کرد تا در ادامه فصل لیگ یک برای این تیم بازی کند.

دیدگاه‌ها