کد خبر : 2070508 | 28 شهریور 1403 ساعت 15:55 | 50.3K بازدید | 48 دیدگاه

بازی میلان-لیورپول را دیدم

سیمئونه: چه فوتبالی بود، چمپیونزلیگ جذاب‌تر شده!

دیگو سیمئونه معتقد است لیگ قهرمانان با شکل جدید برگزاری، جذاب‌تر شده و بازی دیشب میلان-لیورپول را مثال زد.

سیمئونه: چه فوتبالی بود، چمپیونزلیگ جذاب‌تر شده!

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که دیگو سیمئونه مربی اتلتیکو شده، این باشگاه به حضور در لیگ قهرمانان عادت کرده است. آنها دو بار نیز در این مدت به فینال رسیده‌اند و در سال‌های 2014 و 2016 به رئال باختند. فصل جدیدی شروع شده و اتلتیکو رویای رسیدن به یک فینال دیگر را دارد.

سیمئونه در مورد شکل جدید برگزاری لیگ قهرمانان گفت: «دیشب من یک بازی سرگرم‌کننده از لیورپول و میلان را تماشا کردم. ما یک لیگ قهرمانان جذاب‌تر را داریم، زیرا تیم‌ها اکنون به برد نیاز بیشتری دارند. ما هم باید سخت رقابت کنیم، هر رقیبی در اروپا قدرتمند است و مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد.»

هیجان برای لیگ قهرمانان: «این لیگ قهرمانان شماره 13 من با اتلتیکو است و برای باشگاه و هواداران این یک گام بزرگ بوده است. هر سال باید به این رقابت‌ها برسیم و از خودمان توقع بیشتری داشته باشیم ​​اما بدون اینکه از چالش بازی به بازی دور شویم.»

2082996

وفق‌پذیری خولین آلوارز: «او پسری نجیب و پرتلاش است و مطمئناً به ما کمک زیادی خواهد کرد. او تعطیلات کوتاهی داشت و تمریناتش اندک بود. خولین درگیری بازی‌های ملی بود و حالا رفته‌رفته به آمادگی بدنی خوبش خواهد رسید و برای ما گل‌های زیادی خواهد زد. من امیدوار و خوش‌بین هستم.»

شرایط سورلوث: «من فرم او را خیلی خوب می‌بینم، مهم نبست که 10 دقیقه یا 90 دقیقه بازی کند. او بازیکنی با خصوصیات متفاوت است و ما به سبکی که بازی می‌کند نیاز داریم. سورلوث تقریباً در تمام بازی‌هایی که انجام داده موقعیت‌های گلزنی داشته است.»

سیمئونه در مورد رویارویی با لایپزیش گفت: «لایپزیش تیمی‌ است که خیلی خوب کار می‌کند و بازی‌های مختلفی از این تیم دیده‌ام. با لورکوزن آنها سیستم ضدحمله را انتخاب کردند و در مقابل یونیون برلین آنها کل بازی را در حمله بودند و شدیدا پرس می‌کردند. در واقع به چند سبک مختلف بازی می‌کنند. باید دید برابر ما چه سبکی بازی خواهند کرد. این یک حس بسیار خوب است که دوباره در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کنیم و بدون شک فردا برای پیروزی مقابل لایپزیش به حمایت هواداران نیاز داریم.»

2082997

دیدگاه‌ها