کد خبر : 2070507 | 28 شهریور 1403 ساعت 15:51 | 27.8K بازدید | 34 دیدگاه

فدراسیون تصمیم نهایی را می‌گیرد؛

سه استادیوم نامزد میزبانی تیم ملی از قطر

امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره محل میزبانی تیم ملی فوتبال ایران از قطر ارائه کرده است.

سه استادیوم نامزد میزبانی تیم ملی از قطر

به گزارش "ورزش‌سه"، با توجه به آماده نبودن ورزشگاه آزادی، بازی‌های تیم ملی در شهر دیگری جز تهران برنامه‌ریزی می‌شود. در فیفادی شهریورماه تیم ملی به اصفهان رفت و در ورزشگاه فولادشهر مقابل قرقیزستان قرار گرفت و حالا برای میزبانی بعدی تیم ملی مقابل قطر در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ابهاماتی وجود دارد.

در همین زمینه علیرضا بیرانوند پیشنهاد میزبانی یادگار امام تبریز را با توجه به حضور در تراکتور مطرح کرد که مورد توجه قرار گرفته و از سوی دیگر همچنان گزینه ورزشگاه فولادشهر و امام رضا (ع) هم روی میز فدراسیون است.

در ابتدا از رسانه‌های گروهی بابت مطالبه‌گری و تلاش در جهت برگزاری مسابقات در خراسان رضوی تشکر می‌کنم. همچنین اشاره و تقدیر دوباره‌ی امیرمهدی علوی اخیرا در مصاحبه‌ای به این ابهام پرداخته و گفته است: «درباره تلاش‌های پرشمار و مسئولانه صورت گرفته در استان اصفهان برای برگزاری بازی قبلی تیم ملی داشته داریم. درباره مسابقه تیم ملی با قطر گفتنی است که براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مذاکرات و مکاتباتی هم با استان آذربایجان شرقی و هم خراسان انجام شده است.با توجه به اینکه ورزشگاه یادگار امام تبریز توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا تایید شده، مقرر است کادر فنی محترم تیم ملی ارزیابی و جمع‌بندی نهایی را از میان گزینه‌های موجود داشته باشد تا ستاد اجرایی مرتبط در فدراسیون به سرعت تشکیل شود.»

دیدگاه‌ها