کد خبر : 2070506 | 28 شهریور 1403 ساعت 15:53 | 5.2K بازدید | 15 دیدگاه

مجید باقری‌نیا:

عدم حمایت از نفت مسجدسلیمان قابل پیش‌بینی بود

مجید باقری‌نیا، مربی باتجربه فوتبال خوزستان، از وضعیت و نتایج اخیر تیم نفت مسجدسلیمان ابراز ناراحتی کرد و بیان داشت که تمام این اتفاقات قابل پیش‌بینی بود.

عدم حمایت از نفت مسجدسلیمان قابل پیش‌بینی بود

به گزارش "ورزش سه" باقری‌نیا که سابقه سال‌ها کار در فوتبال خوزستان را دارد افزود: "وقتی کادر فنی و سرمربی موفق و بومی استان را با 61 امتیاز برکنار کردند و بجای حمایت از تیمی که با بودجه‌ای کمتر از 30 میلیارد تومان به رتبه چهارم لیگ رسید، حالا باید به مردم پاسخ دهند."

باقری‌نیا ادامه داد: "مسجدسلیمان شرایط خاصی دارد و هر مربی در این منطقه موفق نخواهد شد. از ابتدا مشخص بود که پنجره نقل‌ و انتقالات این تیم به دلیل مشکلات اداری بسته خواهد شد. چرا این همه تغییرات در ترکیب بازیکنان تیم موفق فصل قبل انجام دادند؟ من اطلاعات دقیقی دارم که بهجز دو بازیکن که پیشنهاد داشتند و به تیم‌های دیگر پیوستند، سایر بازیکنان را خود کادر فنی جدید کنار گذاشت."

وی همچنین افزود: "ما نیز در فصل قبل با 14 بازیکن و پنجره بسته موفق به کسب نتایج خوبی شدیم که این مشکلات را پنهان کرد. با این حال، در حال حاضر بسیاری از جوانان زیر 21 و 23 سال مسجدسلیمانی که آینده فوتبال این شهر هستند، توسط کادر فنی جدید در لیست قرار نگرفته‌اند. این در حالی است که فصل قبل این بازیکنان توسط ابراهیم اشکش جزو تیم اصلی بودند."

باقری‌نیا در پایان تأکید کرد: "مشکل پنجره باشگاه باید به‌صورت ریشه‌ای حل شود. از نماینده محترم شهر، جناب جباری، و مسئولین نفتی انتظار می‌رود که با پیگیری‌های خود این موضوع را برای خوشحالی مردم مظلوم مسجدسلیمان به‌صورت کامل حل کنند."

دیدگاه‌ها