کد خبر : 2070503 | 28 شهریور 1403 ساعت 15:42 | 31K بازدید | 112 دیدگاه

اشتباهات ادامه‌دار قطری‌ها: پرسپولیس بجای تراکتور!

روزنامه قطری این بار مرتکب اشتباه عجیب دیگری در خصوص دیدار نماینده این کشور با تیم‌های ایرانی شد.

اشتباهات ادامه‌دار قطری‌ها: پرسپولیس بجای تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، در دور اول از مرحله گروهی سطح دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تراکتور در استادیوم الجنوب به مصاف الوکره می‌رود. مسابقه‌ای که برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخودار است تا شروع خوبی در این پیکارها داشته باشند.

اما روزنامه استاد الدوحه در شماره امروز خود، به بررسی این مسابقه پرداخته است. نکته عجیب درباره روزنامه قطری، تکرار یک اشتباه عجیب در استفاده صحیح از تصویر نمایندگان ایران است.

پس از اینکه استاد الدوحه برای دیدار استقلال و الغرافه به جای تصویری از آبی پوشان، عکس بازیکنان نیروی هوایی عراق را روی جلد برده بود، امروز نیز این روزنامه عکسی از میلاد سرلک و حسین کنعانی زادگان را به جای تصویر بازیکنان تراکتور کار کرده است!

2082988

استاد الدوحه در ادامه نوشته است:
تیم الوکره به دنبال کسب اولین پیروزی قاره‌ای خود است، جایی که چهارشنبه شب در ورزشگاه الجنوب میزبان تراکتور ایران خواهد بود. این دیدار در چارچوب رقابت‌های گروه اول اولین دوره سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا، فصل ۲۰۲۴/۲۰۲۵ برگزار می‌شود.

الوکره نماینده فوتبال قطر در این رقابت‌های جدید است و این تیم به رهبری سرمربی اسپانیایی خود، میگل آنخل، امیدوار است که در خانه و در مقابل هوادارانش که باشگاه برای تشویق به حضور و حمایت از تیم تدارک دیده، به پیروزی برسد.

میگل آنخل در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی تأکید کرد که تیمش قصد دارد ثابت کند می‌تواند در این رقابت‌ها پیشرفت کرده و مسیر طولانی‌تری را طی کند.

دیدگاه‌ها