کد خبر : 2070502 | 28 شهریور 1403 ساعت 15:31 | 14.3K بازدید | 61 دیدگاه

تیم فوق‌العاده‌ای داریم

نوبت قهرمانی اتلتیکو در اروپا رسیده!

خوزه خیمنز امیدوار است امسال همه چیز برای اتلتیکو خوب پیش برود و بعد از سال 2016 یک بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان برسند.

نوبت قهرمانی اتلتیکو در اروپا رسیده!

به گزارش "ورزش سه"، فردا اتلتیکو مادرید کار خود در فرمت جدید لیگ قهرمانان را در زمین خود و برابر لایپزیش شروع خواهد کرد. اتلتیکو که در لالیگا با سه گل والنسیا را شکست داد و به رتبه دوم رسید، با روحیه، خود را مهیای رویارویی با تیم آلمانی می‌کند.

خوزه ماریا خیمنز، مدافع اروگوئه‌ای اتلتیکو، در نشست خبری این بازی گفت: «ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم. نفربه‌نفر بازیکنان بزرگی در اتلتیکو هستند و حالا کاری که باید انجام دهیم این است که یک تیم خوب بسازیم. برای این امر نیاز به تعهد و مسئولیت‌پذیری همه بازیکنان است. همانطور که مربی می‌گوید، بازی‌به‌بازی پیش می‌رویم و در مقطع پایانی فصل خواهیم دید کجای کار قرار داریم. همیشه باید خوش‌بین بود و چرا که نه؟ شاید امسال نوبت قهرمانی ما باشد.»

برنامه فشرده بازی‌ها و گزینه اعتصاب: «ما بازیکنان فوتبال هستیم و تقویم را مدیریت نمی‌کنیم. آنها به ما می‌گویند که چه زمانی بازی کنیم و ما کفش‌هایمان را می‌پوشیم و داخل زمین می‌رویم. اینجا ما تصمیم‌گیرنده نیستیم.»

2082987

انگیزه برای لیگ قهرمانان: «بازی در لیگ قهرمانان بسیار دشوار است و ما باید برای آن ارزش زیادی قائل باشیم. حتی راهیابی به آن می‌بینید که چقدر دشوار است. رقابت در لیگ قهرمانان چیزی است که تقریباً همه بازیکنان آرزوی آن را دارند. ما این فرصت را داریم و طبیعی است که هیجان و انگیزه بالایی داشته باشیم.»

بازی با تیم‌های آلمانی: «اتفاقاً در مقابل آلمانی‌ها رکورد خوبی نداریم، اما رقابت جدیدی شروع می‌شود و باید داستان را از نو نوشت. تیم کاملا باانگیزه برای پیروزی است.»

تغییر فرمت لیگ قهرمانان: «همه چیز مثبت است. شما باید برنده شوید و مهم نیست که مقابل چه تیمی‌ هستید. دیدیم که تیم‌های قدرتمند چگونه شروع کردند و ما نیز باید پیروز شویم.»

دیدگاه‌ها