کد خبر : 2070493 | 28 شهریور 1403 ساعت 14:38 | 44.8K بازدید | 100 دیدگاه

روزهای سخت لئو: مسی نمی‌تواند همیشه بازی کند

تاتا مارتینو تایید کرد که لیونل مسی نمی‌تواند در تمامی دیدارهای اینترمیامی به میدان برود.

روزهای سخت لئو: مسی نمی‌تواند همیشه بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، مسی در جریان حضورش در ترکیب تیم ملی آرژانتین در دیدار فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ مصدوم شد و برای مدتی طولانی درگیر طی کردن روند درمان مصدومیتش بود و به همین دلیل نتوانست اینترمیامی را در دیدارهایی که در رقابت‌های مختلف داشت، همراهی کند.

این بازیکن تقریباً پس از دو ماه دوری از میادین بالاخره فرصت بازگشت به ترکیب تیمش را پیدا کرد و در جریان پیروزی ۱-۳ اینترمیامی برابر فیلادلفیا ستاره بی‌چون و چرای تیمش بود و موفق شد دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل را هم برای لوئیس سوارز ارسال کرد و ۹۰ دقیقه هم در ترکیب حضور داشت.

اما مارتینو تایید کرد که این روند همیشگی نخواهد بود و به خبرنگاران گفت: «حال لئو خوب است. او بازی را خوب تمام کرد، اما مشخصاً خسته است. این اولین ۹۰ دقیقه او پس از مدتی طولانی بود، اما همه چیز خیلی خوب به پایان رسید. او با ما برای برگزاری هر دو بازی سفر خواهد کرد و در دسترس تیم است، اما سه بازی این هفته با توجه به طی کردن مسافت‌های طولانی وجود دارد و باید ببینیم که شرایط چطور خواهد شد.

مسی هرجا که باشد، جایش در تیم خالی است. ما از این که دوباره او را در تیم داریم خوشحال هستیم، اما باید دقایق حضور او در زمین مدیریت شود. ما نتوانستیم بازیکنی را به صورت فردی جایگزین او کنیم، چون چنین چیزی ممکن نیست، اما سعی کردیم که از نظر تیمی جای خالی او را پر کنیم، فکر می‌کنم که این کار را به خوبی انجام دادیم.»

دیدگاه‌ها