کد خبر : 2070433 | 28 شهریور 1403 ساعت 11:25 | 14.2K بازدید | 63 دیدگاه

بارها گفتم امسال تيم از پارسال بهتر شده است؛

فریبا: نکونام آن پیج‌ها را ناک اوت کرد!

بهتاش فریبا به تمجید از عملکرد استقلال در دیدار به الغرافه پرداخت.

فریبا: نکونام آن پیج‌ها را ناک اوت کرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال پس از روزهای پرحاشیه‌ و سختی که پشت سر گذاشت، موفق شد در گام نخست خود در لیگ نخبگان آسیا با سه گل الغرافه را شکست بدهد تا بار دیگر آرامش بر این تیم حاکم شود. بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال، در گفت‌وگویی با اعتماد به تمجید از عملکرد آبی‌ها و همچنین حمایت از جواد نکونام پرداخت و البته تاکید کرد بازیکنان این تیم نباید مغرور شوند.

این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

* استقلال پس از سپري كردن روزهاي سخت به نظر مي‌رسد رنگ آرامش را ديد. اين‌طور نيست؟
خب در اين دو هفته گذشته درگير مسائل جانبي بوديم. ما به عنوان پيشكسوت خيلي سعي كرديم آرامش را به تيم برگردانيم‌. مصاحبه‌هايم موجود است كه چقدر تاكيد داشتم جواد را بايد نگه داريد و مربي جديد بيايد گرفتار مي‌شويم. نه فقط من بلكه اكثريت پيشكسوتان مي‌گفتيم مربي خارجي بيايد زمان را از دست مي‌دهيم خدا را شكر كه هلدينگ كار درستي كرد، چون ما به تيم‌مان اعتماد داشتيم. بارها گفتم كه امسال تيم ما از پارسال خيلي بهتر شده و سطح توقع مردم هم بالاتر رفته است.

* درباره برتري مقابل الغرافه چه نظري داريد؟
از دقيقه يك همه‌چيز منظم و مرتب بود. هم حمله كرديم و هم خيلي خوب دفاع كرديم.هم ستاره داشتيم و هم كار گروهي‌مان خوب بود. هم موقعيت زيادي خلق كرديم و هم موقعيت زيادي به حريف نداديم. تعويض‌ها هم به‌موقع بود و خوشبختانه آرش هم گل زد و يك مقداري به خودش برگشت. آرش واقعا بازيكن قابلي است كه هم توپ‌گير است و هم خوب اضافه مي‌شود و هم پاسور است و خوب شوت مي‌زند؛ او در فصل گذشته شش يا هفت تا پاس گل داده بود. در هر صورت همه‌چيز خوب بود و درست انجام شد و خب آن هوادار يا بهتر است بگويم پيج‌هايي كه به اسم استقلال مي‌خواستند تيم را بزنند خوشبختانه فعلا ناك اوت شدند. حالا بايد ببينيم داستان چطور پيش مي‌رود. بايد‌ حواس‌مان باشد چون آسيا يك بازي نيست و بازي‌هاي زيادي مانده، خيلي دماغ‌مان را بالا نگيريم! بايد به بازي‌هاي آينده كه سخت‌تر است، فكر كنيم.

* درباره عملكرد خوب رضاييان بگوييد.
توقع‌مان از رامين رضاييان همين است. اگر باشگاه پافشاري كرد تا رامين را بياورند، هم به علت دوندگي‌اش بود كه رو به جلو بازي مي‌كند و هم هوش بالايي كه دارد. دقت كرديد يك دفاع كناري در گل دوم استقلال كجا بود و باهوش عمل كرد كه به دروازبان بلند قامت حريف شوت زميني زد. گلر حريف با آن قد بلندش تا بخواهد به زمين برسد تا توپ را بگيرد ديگر فرصتي نداشت! به همه خسته نباشيد مي‌گويم. يك نكته ديگر اینکه بايد هم از آقاي شهرياري و هم آقاي سميعي تشكر كنم كه در اين دو هفته فضا را آرام كردند. شرايط را طوري آماده كرده بودند تا بچه‌ها مشكلي نداشته باشند.

2082253

* اتفاقات قبل از بازي و چمن بازي هم سوژه شده بود. در اين باره صحبتي داريد؟
چمن كه از بازي ايران - قرقيزستان بگير و بيا همين‌طور تا اين بازي. اصلا آدم نمي‌داند چه بگويد! خجالت مي‌كشيم. بارها قبلا صحبت كردم حالا انشاءالله آن زمين براي بازي‌هاي بعد درست شود.

* با كسب اين نتيجه سطح توقع از استقلال بالا مي‌رود. انتظارات از اين تيم بجاست؟ 
به حق است. نكونام مصاحبه كرد و گفت تيم من آنقدر خوب است كه مي‌توانيم خيلي از تيم‌ها را ببريم، اين حرف درستي است. تازه مهرداد محمدي هنوز بازي نكرده و وقتي يك بازيكن تنها تمرين كند و برگردد كار سخت است. از آن طرف كاكوتا هنوز به لحاظ بدني در شرايط ايده‌آل نيست. دقت كرديد بچه‌ها به لحاظ بدني و قدرت بدني هم شرايط خوبي داشتند‌. استفاده از زبير يك هوش بالايي مي‌خواست براي اين بازي‌، يا بلانكو چقدر خوب‌ بود. به جاي سه تا پنج تا مي‌شد زد!

دیدگاه‌ها