کد خبر : 2070420 | 28 شهریور 1403 ساعت 10:32 | 10.1K بازدید | 13 دیدگاه

تمرکز می‌کنم اشکم سرازیر نشود

احساس عجیب یولین ناگلزمان درباره سرود ملی

یولیان ناگلزمان می‌گوید که هنوز هم با شنیدن سرود ملی آلمان روی نیمکت تیم ملی این کشور احساساتی می‌شود.

احساس عجیب یولین ناگلزمان درباره سرود ملی

به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمان حالا مدتی طولانی است که هدایت تیم ملی آلمان را برعهده گرفته و توانسته است عملکرد خوب و قابل تحسینی را هم روی نیمکت این تیم به نمایش بگذارد و نتایج خوب تیم ملی کشورش در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ گواه همین ماجرا است.

با این حال، به نظر می‌رسد که او با وجود گذشت حدود یک سال از حضورش روی نیمکت تیم ملی آلمان هنوز هم با شنیدن سرود ملی در این جایگاه بسیار احساساتی می‌شود و نمی‌تواند خودش را کنترل کند.

2082865

او در گفت‌وگو با اسپورت وان درباره دوران حضورش در تیم ملی کشورش به‌عنوان سرمربی اظهار داشت: «من هربار که سرود ملی را می‌شنوم تمام موهای بدنم سیخ می‌شود. اگر بخواهم صادق باشم، باید بگویم که حتی تمام تمرکزم را روی این می‌گذارم که با شنیدن این سرود اشک نریزم.

برای مثال، در بازی افتتاحیه رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ واقعا تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفته بودم. وقتی که سرود ملی شروع به پخش شدن کرد، همه در حال خواندن این سرود در ورزشگاه بودند و این اتفاقی بود که واقعا من را تکان داد و باعث شد که به شدت احساساتی شوم.»

ناگلزمان معتقد است که با گذشت چند ماه از پایان یورو ۲۰۲۴ هنوز هیچ چیزی تغییر نکرده و او همچنان انتظارات مشابهی از بازیکنانش دارد. او در این باره گفت: «ما این موضوع را برای بازیکنان به وضوح توضیح دادیم که بازی برای تیم ملی کشورشان افتخار بزرگی است. همچنان بازیکنانی که عطش زیادی دارند و شاید استعدادی کمتر از دیگران هم داشته باشند را به این تیم دعوت خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها