کد خبر : 2070418 | 28 شهریور 1403 ساعت 10:27 | 37.3K بازدید | 25 دیدگاه

ناچو:

من و کروس از ترک رئال مادرید پشیمان نیستیم

ناچو، کاپیتان سابق رئال مادرید، می‌گوید از تصمیمش برای ترک رئال مادرید پشیمان نیست.

من و کروس از ترک رئال مادرید پشیمان نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، ناچو که فصل گذشته موفق شد جام قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد، با پایان مهلت قراردادش با رئال مادرید، تصمیم گرفت که این باشگاه را ترک کند و پیشنهاد قابل توجه باشگاه عربستانی القادسیه را برای حضور در لیگ فوتبال این کشور بپذیرد.

این بازیکن پس از ۲۳ سال رئال مادرید را ترک کرد. این در حالی بود که او از سال ۲۰۱۱ در تیم اول رئال حضور داشت و توانسته بود در طول این مدت ۲۶ جام قهرمانی را به همراه این تیم به دست آورد، اما در ۳۴ سالگی به این نتیجه رسید که زمان ترک سانتیاگو برنابئو فرا رسیده و باید سال‌های پایانی فوتبالش را در عربستان سپری کند.

ناچو در گفت‌وگو با مووی استار پلاس درباره جدایی‌اش از رئال مادرید اظهار داشت: «این تصمیماتی است که ما به‌عنوان یک بازیکن باید بگیریم. فکر می‌کنم نه من و نه کروس (که تصمیم گرفت از فوتبال خداحافظی کند) از این تصمیماتی که در پایان فصل گذشته گرفتیم، پشیمان نیستیم... حداقل من پشیمان نیستم.

رئال مادرید باشگاه بسیار بزرگی است و می‌داند که چطور باید با این شرایط و نبود بازیکنانش کنار بیاید. آنها یک بار دیگر تیمی بسیار فوق‌العاده با بازیکنان عالی و درخشان دارند و آماده هستند تا برای قهرمانی در تمامی رقابت‌ها بجنگند. درست است که آنها فصل را به بهترین شکل ممکن آغاز نکرده‌اند، اما همه ما رئال را می‌شناسیم.

اینجا جایی است که جام‌ها و امتیازات باید در پایان فصل داده شود و هنوز فرصت زیادی باقی مانده است. نکته مهم این است که آنها توانستند در اولین بازی لیگ قهرمانان برابر اشتوتگارت به پیروزی برسند و همه چیز آرام‌آرام در جای خودش قرار خواهد گرفت.»

این بازیکن سابق رئال مادرید درباره وینیسیوس جونیور گفت: «ما باید درباره او آرام باشیم. من به خوبی وینی را می‌شناسم. او اعتماد به نفس زیادی دارد. شاید بهترین آغاز ممکن در این فصل را نداشته است، اما من او را خیلی خوب می‌شناسم و حاضرم روی نام او قسم بخورم.»

دیدگاه‌ها