کد خبر : 2070409 | 28 شهریور 1403 ساعت 09:29 | 7.8K بازدید | 13 دیدگاه

آلوارو موراتا:

هواداران عصبانی میلان حق دارند توهین کنند!

آلوارو موراتا می‌گوید هواداران میلان حق دارند از بازیکنان این تیم عصبانی باشند و حرفی در برابر توهین‌های آنها ندارد.

هواداران عصبانی میلان حق دارند توهین کنند!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو، روبروی لیورپول به میدان رفت و با نتیجه ۱-۳ برابر این تیم شکست خورد تا یک باخت تلخ دیگر را هم در این فصل تحت هدایت پائولو فونسکا تجربه کرده باشد.

موراتا که در این بازی برای اولین بار با پیراهن میلان در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته بود، پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت: «ما خیلی خوب شروع کردیم و شروع بازی به این سبک برابر تیم بزرگی مانند لیورپول که یکی از بهترین تیم‌های اروپا به حساب می‌آید کار آسانی نبود.

2070868

روی ضربات شروع مجدد به مشکل خوردیم و بازگشت به بازی برابر تیمی که کیفیت بسیار خوبی در تمامی پست‌ها دارد کار بسیار دشواری است. ما باید همچنان تلاش کنیم و تلاش کنیم و تلاش کنیم و هیچ کار دیگری از دست ما برای بهبود این شرایط جز تلاش کردن برنمی‌آید.

باید به آنچه که هواداران به ما می‌گویند احترام بگذاریم، چون آنها پول می‌دهند تا در مسابقات حضور پیدا کنند و وظیفه ماست که خوب بازی کنیم. با این حال، نباید زیاد به خودمان هم آسیب بزنیم، چون می‌دانیم که دیدارهای دیگری در پیش است و باید روحیه خودمان را حفظ کنیم، اما احساسات هواداران را کامل درک می‌کنیم و به آنها حق می‌دهیم.»

دیدگاه‌ها