کد خبر : 2070407 | 28 شهریور 1403 ساعت 09:22 | 26.9K بازدید | 61 دیدگاه

خوسلو فقط در برنابئو شیر بود!

ستاره نامدار الغرافه در بازی با استقلال فرصت گلزنی پیدا نکرد.

خوسلو فقط در برنابئو شیر بود!

به گزارش "ورزش سه"، خوسلو، ستاره مطرح الغرافه فصل گذشته فقط با 273 دقیقه حضور در لیگ قهرمانان اروپا 5 گل به ثمر رساند، او مقابل ناپولی، یونیون برلین و بایرن مونیخ گلزنی کرد و در هر سه مسابقه رئال به پیروزی رسید، حضور 9 دقیقه‌ای خوسلو مقابل بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و به ثمر رساندن دو گل اوج درخشش این بازیکن بود.

ستاره مطرح اسپانیایی در بازی مقابل استقلال توفیق چندانی نداشت و کامل مهار شده بود، خوسلو برای توپ‌گیری تا میانه میدان هم عقب می‌آمد، اما از تله مدافعان استقلال خارج نشد و فقط یک موقعیت جدی داشت که ضربه والی او به رافائل سیلوا برخورد کرد و به دروازه نرسید.

2082840

مهاجم بلندقامت و فیزیکی رئال مادرید حتی در ضربات سر هم موفق نبود و بازیکنان استقلال اجازه خودنمایی به این بازیکن ندادند، تغییر سیستم آبی‌ها در مهار این بازیکن تاثیرگذار بود و فاصله کم بین خطوط دفاعی استقلال فرصت چرخش و ضربات ناگهانی هم به این بازیکن نداد و او با پرس منطقه‌ای کاملا مهار شده بود.

استقلالی‌ها علاوه بر عملکرد فردی خوبی که داشتند در تاکتیک تیمی هم بی‌نقص بودند و ارتباط بین خط هافبک و حمله الغرافه کاملا قطع شده بود و دیگر ستاره‌های الغرافه هم نتوانستند موقعیت خاصی خلق کنند.

دیدگاه‌ها