کد خبر : 2070406 | 28 شهریور 1403 ساعت 09:21 | 22.3K بازدید | 52 دیدگاه

بلینگام: نمی‌توانید من و امباپه و وینی را دشمن کنید

جود بلینگام معتقد است که دوستی او با دیگر ستاره‌های رئال مادرید خراب شدنی نیست.

بلینگام: نمی‌توانید من و امباپه و وینی را دشمن کنید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی اشتوتگارت به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۳ برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند این بازی را از آن خودش کند.

کیلیان امباپه، آنتونیو رودیگر و اندریک توانستند سه گل این بازی را به ثمر برسانند. خوشحالی ستاره‌های هجومی رئال شامل وینیسیوس و رودریگو و بلینگام پس از گلزنی امباپه در این بازی توجه بسیاری را به خود جلب کرد و باعث شد که صحبت‌ها درباره این بازیکنان بار دیگر به سوژه اصلی رسانه‌های اسپانیایی تبدیل شود.

2082838

بلینگام که در چند هفته اخیر به دلیل مصدومیت در ترکیب رئال مادرید حضور نداشت و مشغول طی کردن روند درمانش بود، پس از پایان این بازی درباره رابطه دوستانه خوبش با دیگر ستاره‌‌های خط حمله رئال مادرید صحبت کرد.

این ستاره انگلیسی در این باره به خبرنگاران گفت: «من در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیدم که آنها در تلاش هستند تا یک احساس منفی بین من، امباپه، وینیسیوس جونیور و رودریگو به وجود بیاورند و تنها حقیقت این است که ما دوستان بسیار خوبی در درون و بیرون از زمین هستیم. زنده باد مادرید، همیشه!»

دیدگاه‌ها