کد خبر : 2070403 | 28 شهریور 1403 ساعت 08:18 | 18K بازدید | 110 دیدگاه

هوینس: کورتوا نتیجه امشب را مشخص کرد

سباستین هوینس، سرمربی اشتوتگارت، می‌گوید عملکرد تیبو کورتوا در بازی مقابل رئال یک عامل تعیین کننده بود.

هوینس: کورتوا نتیجه امشب را مشخص کرد

به گزارش "ورزش سه"، اشتوتگارت در بازی هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید رفت و در سانتیاگو برنابئو با نتیجه 3-1 شکست خورد.

سباستین هونس پس از بازی گفت: "ما می‌خواستیم در برنابئو شجاعت خود را نشان دهیم، در بازی‌ای که انجام دادیم این کاملا مشهود بود، دقیقا مانند همین را در آلمان هم نشان داده‌ایم. می‌توانیم با احساس غرور به کاری که انجام دادیم، برنابئو را ترک کنیم."

او درباره دریافت گل اول و سپس جریان بازی گفت: "در لحظه‌ای که فکر می‌کردیم بازی را تحت کنترل داریم، گل خوردیم. بازی جذابی بود، با موقعیت‌های زیاد، رفت و برگشت هر دو تیم تا دروازه‌ها، برای هواداران یک شب بسیار زیبا و فراموش نشدنی بود. من خیلی ناراحتم چون به پیروزی نزدیک بودیم. فکر می‌کنم ما در بزرگترین صحنه اروپا نشان داده‌ایم که اشتوتگارت چیست."

2082835

هوینس درباره صحبت با بازیکنانش پس از بازی گفت: "ما به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم، بازی خوبی انجام دادیم. در این مسابقه تجربیات زیادی به دست آوردیم و در آینده به ما کمک خواهد کرد، این چیزی است که به پسرانم گفتم."

هوینس درباره عملکرد درخشان تیبو کورتوا در این دیدار گفت: "او یکی از بهترین‌هاست و این را نشان داده است. در نهایت نتایج مسابقات با گل‌ها تعیین می‌شود و مادرید همچنان کیفیت فردی عالی خود را چه در خط حمله و چه درون دروازه نشان می‌دهد. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و کورتوا در این دیدار یک مهره تعیین‌ کننده بود."

دیدگاه‌ها