کد خبر : 2070383 | 28 شهریور 1403 ساعت 08:22 | 15.4K بازدید | 13 دیدگاه

آنها ارزششان خیلی زود چندبرابر می‌شود!

توصیه به تیم‌های انگلیسی: ژاپنی بخرید!

به نظر می‌رسد در طی سالیان آتی تعداد بازیکنان ژاپنی شاغل در لیگ جزیره بیشتر شود.

توصیه به تیم‌های انگلیسی: ژاپنی بخرید!

به گزارش ؛ورزش سه؛، بازیکنان ژاپنی با تعداد بی‌سابقه‌ای به لیگ جزیره رفتند و طبق گزارش‌های متعدد، این روند روبه رشد ادامه دارد و باشگاه‌ها با توجه به قیمت ارزان آنها نسبت به جذب بازیکنان این کشور تمایل بیشتری دارند.

در حال حاضر کائورو میتوما وینگر ژاپنی برایتون یکی از بازیکنان تاثیرگذار این لیگ محسوب می‎شود و همچنین غیر از او واتارو اندو در لیورپول، تاکیرو تومیاسو در آرسنال، دایچی کامادا در کریستال پالاس و یوکیناری سوگاوارا در ساوتهمپتون حضور دارند که باعث شده لیگ جزیره برای نخستین بار در تاریخ بیش از 4 بازیکن ژاپنی داشته باشد.

1995587

نخستین بار در سال 2001 بود که جونیچی اناموتو به آرسنال پیوست و اگر چه ناموفق بود اما با انتقالش به فولام مقداری وضعیت را برای خودش بهتر کرد. با این حال نفر دوم سال‌ها بعد به انگلیس رفت و آن بازیکن شینجی کاگاوا بود؛ هافبک ژاپنی در سال 2013 با منچستریونایتد قهرمان لیگ شد تا تنها بازیکنی باشد که به این مهم دست پیدا کرده است.

با این حال جوئل پانک استعدادیابی که با بازیکنان ژاپنی در ارتباط است، درباره این فرایند می‌گوید: رویکردی که آغاز شده شرایط خوبی را فراهم کرده و بازیکنانی که در لیگ‌های آلمان و هلند خودشان را از نظر فنی ثابت کنند، مشخصا موردعلاقه تیم‌های لیگ برتری قرار می‌گیرند. باشگاه پس از شیوع ویروس کرونا در مسائل کلان خود تغییر شیوه دادند و همچنین دسترسی ساده برای بررسی پرونده بازیکنان باعث می‌شود کادرفنی یک تیم در صورتی که می‌داند مسئولان باشگاه از هزینه کردن در سطح کلان عاجز است، به سراغ بازیکنانی با قیمت ارزان‎‌تر بروند. این یک سرمایه گذاری هوشمندانه است و قطعا می‌توانم لیگ ژاپن را به عنوان یک فرصت ویژه برای سرمایه گذاری به تیم‌های اروپایی معرفی کنم.

در طی این مدت بازیکنان ژاپنی که در جهان فوتبال چهره شده‌اند، اکثرا در بازه زمانی 5 سال اخیر از نظر ارزش تعیین شده توسط سایت ترنسفرمارکت سیر صعودی داشتند و این مسیر باعث می‌شود تا تیم‌ها خیالشان از به خدمت گرفتن بازیکنان ژاپنی راحت‌تر باشد.

دیدگاه‌ها