کد خبر : 2070373 | 28 شهریور 1403 ساعت 07:50 | 21.4K بازدید | 61 دیدگاه

اسکوردبورد آلیانز بیشتر از این جا نداشت! (عکس)

زدن یک گل دیگر به دینامو زاگرب اسکوربورد ورزشگاه آلیانس را از کار می‌انداخت!

اسکوردبورد آلیانز بیشتر از این جا نداشت! (عکس)

به گزارش ورزش سه، بایرن مونیخ مقابل قهرمان کرواسی توانست به برتری مهلک ۹ گله برسد، اتفاقی که یک رکورد برای بایرن مونیخ است.

بایرن که سابقه زدن هفت گل یا هشت گل در مسابقات اروپایی را داشت، این بار رکورد زد و توانست ۹ بار دروازه دیناموزاگرب نگون بخت را باز کند.

مونیخی‌ها پیش از این توانسته بودند هفت گل به رم و تاتنهام و هشت گل به بارسلونا بزنند، اما بازی برابر تیم زاگربی عدد جدید ۹ را به همراه داشت که اقتدار تیم کمپانی را می‌رساند؛ مربی بلژیکی‌ای که هنوز کسی نمی‌داند چطور به نیمکت بایرن رسیده است، با درخشش عناصر هجومی‌اش، حریف را در هم کوبید.

2082769
تصویر عجیب از از اسکوربورد ورزشگاه آلیانس. دو گل از 9 گل در قسمتی دیگر درج شده تا همه اسامی روی تابلو جای بگیرد!

هری کین که نمره‌ ۹.۹ دریافت کرد، در این بازی پوکر کرد که سه تا از چهار گلش از روی نقطه پنالتی بود. سایر گل‌های باواریایی‌ها را هم گوئررو، اولیسه (دو بار) سانه و گورتزکا به ثمر رساندند و این پیروزی تاریخی را رقم زدند.

بایرن در این بازی توانست آمار وحشتناک امید گل ۶.۲۷ را خلق کند که یک آمار بی‌نظیر و ترسناک است.

آنها البته دقایقی نیمه دوم سر به هوا بازی کردند که دینامو دو گل وارد دروازه بایرن کرد و فاصله را به یک گل کاهش داد اما بایرن خیلی سریع به خودش آمد و با ۶ گل پاسخ شوخی آبی‌پوشان کروات را به بدترین وجه داد؛ درسی که آنها هرگز فراموش نخواهند کرد.

دیدگاه‌ها