کد خبر : 2070361 | 28 شهریور 1403 ساعت 05:41 | 15.7K بازدید | 1 دیدگاه

گوردیلو گل حیاتی‌اش را به هم‌تیمی‌اش سزار تقدیم کرد؛

غیرمنتظره‌ترین گلزن اسپانیا در جام جهانی

ژسوس گوردیلو، ستاره جوان تیم ملی اسپانیا که با مصدومیت سزار ولاسکو راهی جام جهانی شد، اولین گل خود را در این مسابقات ثبت کرد.

غیرمنتظره‌ترین گلزن اسپانیا در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال اسپانیا از مدعیان همیشگی جام جهانی فوتسال، اولین دیدار گروهی برابر قزاقستان را که مهم‌ترین مسابقه این مرحله به شمار می‌رود، با تساوی به پایان رساند. تک گل تیم پرستاره ویدال را ژسوس گوردیلو بازیکن جوان و 23 ساله باشگاه پالما به ثمر رساند که ابتدا در سیاهه نهایی جام جهانی حضور نداشت، اما با توجه به مصدومیت سزار ولاسکو فرصت بازی در رویداد بزرگ نصیبش شد.

سزار ولاسکو، بازیکن الپوزو مورسیا کاستا کالیدا، پیش از جام جهانی در اردوی آماده سازی از ناحیه کف پا دچار آسیب دیدگی شد و جام جهانی 2024 را از دست داد. این اتفاق باعث شد که ویدال سرمربی اسپانیا از گوردیلو بازیکن جوان باشگاه پالما برای آوردگاه بزرگ دعوت کند و این ستاره آینده‌دار نیز در اولین مسابقه‌‌اش در جام جهانی، تک لاروخا را برابر هیگیتا دروازه‌بان مشهور قزاقستان به ثمر رساند.

2082739

ژسوس، گلی که باعث شد تیم فده ویدال اولین امتیاز خود را در این مسابقات کسب کند، تقدیم ویژه‌ای به سزار داشت و خوشحالی پس از گل ستاره مصدوم را به اجرا در آورد. بازیکن جوان لاروخا که شماره ده را بر تن می‌کند، امیدوار است که جایگزین مناسبی برای سزار ولاسکو باشد و در نخستین بازی خود توانایی‌هایش را اثبات کرد.

دیدگاه‌ها