کد خبر : 2070352 | 28 شهریور 1403 ساعت 00:07 | 6.1K بازدید | 16 دیدگاه

بدشانسی‌های تمام‌نشدنی میلان: مانیان مصدوم شد!

مایک مانیان، دروازه‌بان میلان، در بازی مقابل لیورپول به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد.

بدشانسی‌های تمام‌نشدنی میلان: مانیان مصدوم شد!

به گزارش "ورزش سه"، این اولین بار نیست که مایک مانیان، سنگربان فرانسوی میلانی‌ها، با مصدومیت مواجه می‌شود و نمی‌تواند بازی تیمش را به پایان برساند. او در دوران حضورش در میلان همواره با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و بازی‌های بسیاری را از دست داده است؛ اتفاقی که در نیمه دوم بازی برابر لیورپول هم رخ داد.

در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، میلان در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان لیورپول است. این دیدار با گل کریستین پولیشیچ آغاز شد اما زمان زیادی نگذشت که لیورپول بر بازی تسلط پیدا کرد و خیلی زود دروازه مانیان را تحت فشار قرار داد.

حملات پرشمار قرمزها منجر به تحرک زیاد مانیان شد و او در چند مرحله احساس ناراحتی کرد و به وضوح مشخص بود که دچار مصدومیت شده است. این دروازه‌بان علی‌رغم دریافت دو گل، نیمه اول را با موفقیت به پایان رساند و از زمین خارج نشد اما در آغاز نیمه دوم مجبور به تعویض شد.

2082712

در دقیقه ۴۸ پس از پاس خاکپو برای دیوگو ژوتا، مهاجم پرتغالی در مقابل دروازه میلان قرار گرفت اما مانیان از دروازه خارج شد و به خوبی توپ را دفع کرد. دفع توپی که منجر به تشدید آسیب‌دیدگی‌اش شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد. پس از معاینه ۲ دقیقه‌ای پزشکان، او از زمین خارج شد و جایش را به لورنزو توریانی، دروازه‌بان ۱۹ ساله، داد.

2082713

دیدگاه‌ها