کد خبر : 2070349 | 28 شهریور 1403 ساعت 04:54 | 14.3K بازدید | 32 دیدگاه

خطیر و نکونام خیلی زود به هم رسیدند

علی خطیر در نخستین تجربه خود به عنوان مدیرعامل نساجی، باید به مصاف نکونام و استقلال برود.

خطیر و نکونام خیلی زود به هم رسیدند

به گزارش "ورزش سه"، پس از تغییر و تحولات روی صندلی ریاست باشگاه نساجی، علی خطیر به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شد و او در نخستین اقدامات نقل و انتقالاتی خود، سه بازیکن به نام‌های الکساندر مرکل، منتظر محمد و محمد عیسی را به خدمت گرفت.

علاوه بر این، خطیر با استعفای ساکت الهامی نیز مخالفت کرد تا این سرمربی باتجربه به کار خود در نساجی ادامه داده و بتواند نماینده مازندران را از انتهای جدول به رتبه‌های بالاتر هدایت کند.

نکته جالب درخصوص خطیر این است که نخستین بازی رسمی تیم او در قامت مدیرعامل نساجی، برابر استقلال خواهد بود. جایی که قائمشهری‌ها باید در ورزشگاه شهید وطنی از شاگردان نکونام پذیرایی کنند.

تقابل دوباره خطیر و نکونام، بدون شک جذاب‌ترین نکته این مسابقه است. مدیرعامل فصل قبل استقلال که در زمان حضور در این باشگاه وارد چالش‌های بی‌پایانی با سرمربی تیم شده بود، در نهایت نیز با حکم اعضای هیئت مدیره، از سمت خود برکنار شد.

خطیر و نکونام هرگز در استقلال رابطه خوبی با یکدیگر نداشتند و حتی پس از برکناری مدیرعامل استقلال بود که نکونام مدعی شد تیمش به ساحل آرامش رسیده و بازیکنان درون هواپیما به شادی پرداخته‌اند. حالا این دو باید خیلی زود برابر یکدیگر قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها