کد خبر : 2070348 | 28 شهریور 1403 ساعت 04:40 | 14.2K بازدید | 14 دیدگاه

امان از ضرب پا: ییلدیز یادآور دل‌پیه‌رو

کنان ییلدیز ستاره ترک یووه توانست در اولین بازی‌اش در اروپا گل اول تیمش را به زیبایی هرچه تمام‌تر به آیندهوون بزند.

امان از ضرب پا: ییلدیز یادآور دل‌پیه‌رو

به گزارش "ورزش سه" ییلدیز ۱۹ ساله که امسال یکی از مهم‌ترین قسمت‌های پروژه‌ جدید یووه به رهبری موتاست،اولین گلش در فصل جدید را با یک ضربه‌ کات دار پرقدرت وارد دروازه صدرنشین قدرتمند امسال هلند کرد.

جوانان هیجان انگیز نسل جدید ترکیه علی رغم اینکه در ظاهر فیزیک ضعیفی دارند، اما ضربه به توپ‌های فوق العاده‌ای دارند. ییلدیز هم مانند آردا گولر یک شوتزن ماهر است.

2082699

او با پیراهن شماره ۱۰ بیانکونری، یاد و خاطره‌ دل‌پیه‌روی افسانه‌ای را برای هواداران یوونتوس زنده می‌کند؛ او با این گلی که زد جوان‌ترین گلزن تاریخ یوونتوس با ۱۹ سال و ۱۳۶ روز در لیگ قهرمانان شد و رکورد الساندرو دل‌پیه‌رو را شکست. کنان هم وینگر است هم توانایی بازی در پست ۱۰ را دارد. سرعت و تکنیک بالا، در کنار مهار شوتزنی او را به یکی از بازیکنان باپتانسیل اروپا تبدیل کرده است. او در این فصل توانسته دو پاس گل هم در لیگ بدهد و به نظر می‌رسد قرار است حسابی بدرخشد.

یوونتوس در این بازی بالاخره در دقایق پایانی قفل چارچوبش باز شد. دیگر گل‌های یووه را مک کنی و نیکو گونزالز به ثمر رساندند و نیکو گونزالز آرژانتینی با یک پاس گل دیگری که ارسال کرد نشان داد در آینده بیشتر از آن صحبت خواهد شد.

دیدگاه‌ها