کد خبر : 2070332 | 27 شهریور 1403 ساعت 22:50 | 11.4K بازدید | 7 دیدگاه

پایان باشکوه انتظار ۴۱ ساله استون ویلا در لیگ قهرمانان

مصاف استون ویلا و یانگ بویز سوئیس با برتری ۳-۰ شاگردان اونای امری به پایان رسید.

پایان باشکوه انتظار ۴۱ ساله استون ویلا در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، مصاف یانگ بویز سوئیس و استون ویلا در هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان با برتری پرگل ۳-۰ شاگردان اونای امری به پایان رسید تا این تیم موقتا در صدر جدول گروهش قرار بگیرد و دست پر به انگلیس برگردد.

در این بازی با وجود آنکه یانگ بویز میزبان شروع بهتری داشت و یکی‌-دو موقعیت جدی را در بیست دقیقه اول بازی از دست داد اما شاگردان اونای امری با تجربه بیشتری در زمین حاضر شدند و توانستند از یکی از اولین موقعیت‌های جدی خود در این بازی توسط یوری تیلمانس در دقیقه ۲۷ به گل نخست برسند.

فقط ۱۰ دقیقه از این گل گذشته بود که روی اشتباه مرگبار مدافعان یانگ بویز و لو دادن توپ در خط دفاعی، یاکوب رمزی گل دوم بنفش پوشان را هم به ثمر رساند و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

2082676

در نیمه دوم یانگ بویز شکست خورده با توجه به اینکه چیزی برای از دست دادن نداشت، با انجام چند تعویض تهاجمی و با استفاده از ارسال‌های بلند قصد جبران نتیجه را داشت اما موفق به خلق حملات زهرداری روی دروازه میهمان نشدند و با تقدیم یک ضدحمله به استون ویلا در دقیقه ۸۶، آمادو اونانا گل سوم شاگردان امری‌ را هم به ثمر رساند و در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

2082675

دیدگاه‌ها