کد خبر : 2070325 | 27 شهریور 1403 ساعت 22:21 | 18.9K بازدید | 126 دیدگاه

آنها بیشتر از ما جنگیدند؛

مورایس: الوحدات شایسته پیروزی بود

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان برخوردی منطقی با شکست غیرمنتظره تیمش در اردن داشت.

مورایس: الوحدات شایسته پیروزی بود

به گزارش "ورزش‌ سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با الوحدات اردن که با شکست غیرمنتظره طلایی پوشان فوتبال ایران همراه شد، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: بازی خوبی بود، از نظر احساسی، شدت بالایی داشت و شور و شوق هواداران موضوع خاصی در بازی بود.

او که تیمش با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد و بازی برده را باخت درباره شرایط فنی مسابقه هم اینطور اظهارنظر کرد: از نظر فنی بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. تیم حریف را نتوانستیم تحت فشار قرار دهیم و حریف به گل رسید. واکنش خوبی به این موضوعات نداشتیم.

مورایس با اشاره به گل اول الوحدات که در شرایط آفساید به ثمر رسید، ادامه داد: به نظر می‌رسد گل تساوی در شرایط آفساید به ثمر رسید. فکر می‌کنم الوحدات شایسته پیروزی در این بازی بود. فکر می‌کنم بیشتر از ما جنگیدند و بیشتر از ما تکل رفتند و خواسته تیمی‌ای بیشتر از ما نشان دادند. به همین دلیل بازی دو بر یک شد.

سرمربی پرتغالی سپاهان بار دیگر به مانند حرف‌هایش پیش از برگزاری این مسابقه به عدم استفاده از وی‌ای‌آر کنایه زد و گفت: نتیجه می‌شد متفاوت باشد اما نتیجه عادلانه بود. امیدوارم در آینده VAR را داشته باشیم. به تیم الوحدات تبریک می‌گویم.

مورایس در پاسخ به سوال خبرنگار اردنی که چطور گل الوحدات را آفساید تشخیص داده، اینطور پاسخ داد: توسط تصاویری که داشتیم، به نظر می‌رسید که گل در شرایط آفساید بود.

دیدگاه‌ها