کد خبر : 2070307 | 27 شهریور 1403 ساعت 20:48 | 13.4K بازدید | 10 دیدگاه

لیگ یک / شهرداری 2 - سایپا 3

کامبک شگفت‌انگیز نارنجی‌ها با هت‌تریک بارانی

شاگردان ابراهیم صادقی شکست مقابل شهرداری آستارا را با پیروزی تغییر دادند.

کامبک شگفت‌انگیز نارنجی‌ها با هت‌تریک بارانی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته دوم لیگ دسته اول، تیم‌های شهرداری آستارا و سایپا از ساعت 18 امروز در ورزشگاه وحدت آستارا مقابل هم قرار گرفتند.

شهرداری آستارا که در نخستین مسابقه فصل به دلیل عدم حضور مقابل پیکان با نتیجه سه بر صفر بازنده شده بود، امروز مقابل سایپا قرار گرفت و در دقیقه 34 توسط امیر قلم‌آرا به گل رسید و در حضور تماشاگرانش پیش افتاد، اما پیش از اتمام نیمه اول محمدصادق بارانی، کاپیتان نارنجی پوشان اجازه نداد تیمش با شکست به رختکن برود و کار را به تساوی کشید.

در نیمه دوم شاگردان ابراهیم صادقی به دنبال گل دوم بودند که دروازه خود را مقابل شهرداری آستارا باز شده دیدند و این بار با پنالتی سینا قنبرپور در دقیقه 48 عقب افتادند، اما باز هم درخشش کاپیتان نارنجی پوشان کاری کرد تا تیمش به بازی برگردد و سه امتیاز مهم بگیرد.

2082594

سایپا که در نخستین بازی فصل جدید لیگ یک به تساوی بدون گل مقابل صنعت نفت آبادان رسیده و امروز نمی‌خواست بازنده باشد و امتیاز از دست بدهد، با دومین گل صادق بارانی در دقیقه 78 کار را به تساوی کشید و امیدوار به کسب پیروزی شد.

2082593

یک دقیقه از این گل نگذشته بود که بازهم کاپیتان سایپا فوق‌العاده کار کرد و این بار هم ضربه او به تور دروازه شهرداری آستارا چسبید تا شاگردان ابراهیم صادقی با کامبک شگفت انگیز در آستارا به پیروزی 3 بر 2 مقابل شهرداری دست پیدا کنند و 4 امتیازی شوند.

2082592

دیدگاه‌ها