کد خبر : 2070304 | 27 شهریور 1403 ساعت 20:37 | 34.3K بازدید | 79 دیدگاه

بازتاب نتایج آسیایی استقلال و پرسپولیس در ازبکستان

رسانه‌های ازبکی به دیدارهای دیروز استقلال و پرسپولیس و تقابل با الغرافه و الاهلی پرداخته‌اند.

بازتاب نتایج آسیایی استقلال و پرسپولیس در ازبکستان

به گزارش "ورزش سه"، نتایج استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان با واکنش رسانه‌های ازبکستانی نیز همراه بود. به واسطه حضور دو ملی پوش ازبکی در جمع سرخابی‌ها، نتایج دو تیم توسط رسانه‌های این کشور مورد توجه قرار می‌گیرد.

رسانه اسپورتس ازبکستان با تیتر "پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شکست تلخی را پذیرفت"، نوشت: در دیداری از هفته اول لیگ قهرمانان آسیا بین الاهلی و پرسپولیس، تیم میزبان با یک گل به پیروزی رسید.

تنها گل بازی توسط فرانک کسیه به ثمر رسید. پس از آن، تیم مهمان فرصت‌های زیادی داشت اما نتوانست از آن‌ها استفاده کند. اوستون اورونوف نیز از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت و فعالانه بازی کرد و ۹۰ دقیقه کامل در زمین بود.

با این شکست، پرسپولیس در جدول رده‌بندی به جایگاه یازدهم سقوط کرد، در حالی که الاهلی در رتبه دوم قرار دارد.

این رسانه درباره پیروزی استقلال نیز از تیتر "استقلال با نتیجه‌ای قاطع به پیروزی رسید" استفاده کرد و نوشت: در نخستین هفته از لیگ قهرمانان آسیا، استقلال در خانه با نتیجه ۳-۰ الغرافه را شکست داد.

در این دیدار، ابتدا یوسف به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و سپس رامین رضاییان و رضاوند هرکدام یک گل به ثمر رساندند. جلال‌الدین ماشاریپوف نیز از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت و تا دقیقه ۸۴ در میدان بازی کرد. با این پیروزی، استقلال در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

رسانه چمپیونات نیز با یادداشت هایی تحت عنوان "تیم اوستون اورونوف در خارج از خانه شکست خورد" و همچنین "یاران ماشاریپوف به پیروزی بزرگی دست یافتند" به انتشار گزارشی درخصوص این دیدار پرداخت.

رسانه ازبکی همچنین به نمرات دو ستاره سرخابی‌ها پرداخت و نوشت که ماشاریپوف در این دیدار نمره 7.5 را دریافت کرده، درحالی‌که اورونوف نمره 6.9 را کسب کرده است.

دیدگاه‌ها