کد خبر : 2070298 | 27 شهریور 1403 ساعت 20:21 | 10.2K بازدید | 12 دیدگاه

مس سونگون ۲- شهر راز شیراز ۲

لیگ یک/ اوج هیجان در استادیوم خالی یادگار!

دیدار تیم‌های مس سونگون و شهر راز شیراز با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

لیگ یک/ اوج هیجان در استادیوم خالی یادگار!

به گزارش “ورزش سه”، هوای سرد استادیوم یادگار و سکوهای بدون تماشاگر مانع از یک جدال جذاب بین مس سونگون و شهر راز نشد؛ دیداری که چهار گل در خود داشت و می‌توانست با گل پنجم نیز همراه شود.

این مسابقه تحت تاثیر اخراج زودهنگام و عجیب سرمربی مس سونگون قرار گرفت و در حالی که محمد نصرتی به تصمیم داور معترض بود، در همان ابتدای نیمه اول مجبور به ترک زمین شد.

با این وجود نارنجی‌ها توانستند در دقیقه ۲۳ توسط رضا آقابابایی به گل اول دست پیدا کنند و در شرایطی که بازی تا اواخر نیمه اول با برتری مس همراه بود، شهر راز در دقیقه ۴۰ با ضربه احسان مهروقی موفق به گلزنی و به تساوی کشاندن مسابقه شد.

نیمه دوم این بازی هم با حملات مس سونگون آغاز شد و نارنجی پوشان دوباره در اوایل نیمه دوم توسط مهدی دلاورزاده به گل رسیدند ولی این گل هم با یک ضربه سر توسط مهروقی جواب داده شد.

2082575

مس در این مسابقه در دقیقه ۷۶ با اخراج روح‌الله صفویان هم مواجه شد تا نارنجی‌ها پس از اخراج محمد نصرتی، یک ربع پایانی را ده نفره سپری کنند.

در دقایق پایانی شهر راز نمایشی شایسته را ارائه کرد و چندین موقعیت گل هم داشت که آخرینش در دقیقه 5+90 در یک موقعیت تک به تک ثبت رسید اما راهی به دروازه نیافت.

این بازی در نهایت با نتیجه تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

دیدگاه‌ها