کد خبر : 2070294 | 27 شهریور 1403 ساعت 20:10 | 10.3K بازدید | 17 دیدگاه

جرم عجیب لینگارد در کره: راندن اسکوتر بدون گواهینامه!

جسی لینگارد، بازیکن سابق منچستریونایتد به علت راندن اسکوتر برقی جریمه شد.

جرم عجیب لینگارد در کره: راندن اسکوتر بدون گواهینامه!

به گزارش "ورزش سه"، جسی لینگارد که روزگاری از او به عنوان یکی از ستارگان آینده منچستریونایتد نام برده می‌شد، این روزها کیلومترها دورتر از شهر منچستر و در سئول کره جنوبی فوتبالش را دنبال می‌کند.

لینگارد در زمستانی که گذشت با امضای قراردادی سه ساله رسما به اف سی سئول کره جنوبی پیوست تا در تجربه‌ای متفاوت از لیگ انگلیس، با پیراهن پرافتخارترین تیم کره‌ای به دنبال احیای فوتبالش باشد.

هرچند که از همان ابتدا مصدومیت اجازه خودنمایی به او را نداد اما لینگارد در سه ماه اخیر حضور پررنگی در ترکیب تیمش داشته و توانسته در ۱۶ بازی ۳ گل برای اف سی سئول به ثمر برساند و حتی بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز بر بازو بسته است.

اوضاع برای او در کره بر وفق مراد پیش می‌رفت تا اینکه انتشار عکسی از او در روز گذشته و در حال رانندگی با اسکوتر برقی حسابی برایش جنجال‌آفرین شد. در همین راستا رسانه YTN گزارش داد که پلیس کره به علت رانندگی بدون گواهینامه با اسکوتر برقی قصد تکمیل پرونده و اعمال قانون جسی لینگارد را دارد.

از آنجایی که لینگارد درست یک سال پیش و به علت تخلفات رانندگی در انگلیس ۱۸ ماه از رانندگی محروم شده بود، اینکه چگونه قبل از اتمام محرومیتش با اسکوتر در حال رانندگی در سطح شهر است و از آنجایی که طبق قوانین کره،‌ راندن اسکوتر برقی نیازمند گواهینامه است، جسی لینگارد باید به زودی در اداره پلیس سئول حاضر شود و در این خصوص توضیحاتی ارائه دهد.

دیدگاه‌ها