کد خبر : 2070268 | 27 شهریور 1403 ساعت 17:38 | 97.5K بازدید | 124 دیدگاه

بعد از فتح قله آسیا؛

عطایی از الان جانشین پیاتزا را معرفی کرد!

بهروز عطایی بعد از فتح آسیا مصاحبه جالب و پرنکته‌ای انجام داد.

عطایی از الان جانشین پیاتزا را معرفی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از بازی فینال جام باشگاه‌های آسیا ‌و کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها بود که بهروز عطایی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا اگر پیشنهاد دستیاری روبرتو پیاتزا به او ارائه شود، قبول خواهد کرد یا خیر، گفت: "نه در شرایط کنونی چنین کاری صلاح نیست و من به عنوان دستیار به تیم ملی نمی‌آیم."

از طرفی میلاد تقوی نیز بعد از بازی فینال اعلام کرد که عطایی یکی از گزینه‌های دستیاری پیاتزاست، اما وقتی فهمید که سرمربی فولاد سیرجان گفته که چنین پیشنهادی را قبول نمی‌کند، به نوعی از موضع خود عقب‌نشینی کرد.

اما قسمت جالب‌تر ماجرا درباره مصاحبه عطایی جایی بود که از او درباره اهداف جدیدش سوال شد و او گفت: "من در گذشته اشتباهاتی داشتم که با خودم آن‌ها را تجزیه و تحلیل کرده‌ام و دیگر هیچوقت آن‌ها را تکرار نمی‌کنم و در نهایت طی سه، چهار سال آینده هدفی دارم که دوباره به آن می‌رسم."

شاید کمی غیرمنتظره و عجیب باشد احتمالا منظور عطایی از این هدف بازگشت به تیم ملی والیبال ایران به عنوان سرمربی بوده است. او چندی قبل نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که روزی دوباره به عنوان سرمربی به نیمکت تیم ملی بازخواهد گشت.

2082520

اما باید ببینیم این هدف بهروز عطایی تا چه حد دست‌نیافتنی است. بعد از سال آخر حضور او در تیم ملی اعتماد به سرمربی ایرانی به شکل کامل از بین رفت و حتی با وجود نتایج نسبتا خوب پیمان اکبری در هفته آخر لیگ ملت‌ها هیچکس حاضر نبود به سرمربی ایرانی فکر کند. نکته مهم دیگر اینکه میلاد تقوی، رئیس جدید فدراسیون والیبال ایران، اصولاً به مربی خارجی اعتقاد دارد و بعید است در دوره ریاست او شاهد بازگشت مربی ایرانی به نیمکت تیم ملی باشیم. این را هم اضافه کنید که بی‌اغراق عطایی در سال‌های اخیر در صدر افرادی بوده که در ورزش ایران تحت فشار شدید افکار عمومی قرار گرفته است.

هرچه هست، به نظر می‌رسد با توجه به افکار حال حاضر عمومی و اندیشه‌های میلاد تقوی سرمربی تیم قهرمان جام باشگاه‌های آسیا باید برای رسیدن به این هدف غیرممکن را تبدیل به ممکن کند.

دیدگاه‌ها