کد خبر : 2070137 | 27 شهریور 1403 ساعت 02:46 | 76.7K بازدید | 51 دیدگاه

عصبانیت ژاوی از پدری: می‌دانم به او خط می‌دهند!

بنظر می‌رسد ژاوی هرناندز، سرمربی سابق بارسلونا از اظهارات پدری در خصوص بدنسازی بهتر بازیکنان نسبت به دوره او ناراحت شده است.

عصبانیت ژاوی از پدری: می‌دانم به او خط می‌دهند!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در حالی تا پایان هفته پنجم رقابت‌های لالیگا با پنج پیروزی صدرنشین جدول رده‌بندی است که برخی بازیکنان این تیم در حین بازی دچار مصدومیت‌های سنگینی شده‌اند و اخیرا دنی اولمو نیز به لیست مصدومان این تیم اضافه شده است.

با این وجود اما پدری هفته گذشته در مصاحبه‌ای که در اردوی تیم ملی اسپانیا با خبرنگاران انجام داد، ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت بدنسازی خوبی که امسال پشت سر گذاشتیم یکی از دلایل موفقیت بارسلونا تا اینجای رقابت‌ها بوده است.

پدری در این خصوص عنوان داشت: "از نظر بدنسازی در فصل جاری خیلی بهتر از فصول قبل تمرین کردیم. مربیان بدنسازی امسال بارسلونا جزو بهترین‌ها در حرفه خود هستند. تاثیر تمرینات آنها در مسابقات ما مشخص است و همانطور که می‌بینید دیگر بازیکنی از دقیقه ۷۰ به بعد دچار افت بدنی نمی‌شود. حالا از نظر بدنی واقعا احساس قوی‌تر بودن داریم. فلیک اعتماد به نفس از دست رفته بازیکنان از نظر جسمی را به تیم برگردانده است."

2077126

در واکنش به این صحبت‌ها، روزنامه اسپورت مدعی شد ژاوی هرناندز، سرمربی سابق بارسلونا به‌شدت از اظهارات شاگرد سابقش ناراحت شده و ابراز تعجب کرده است. این روزنامه از قول اطرافیان ژاوی نوشت: "ما می‌دانیم فردی به اسم آلخاندرو اچه‌واریا در باشگاه حضور دارد که به بازیکنان خط می‌دهد تا هرزگاهی همچین صبحت‌هایی مطرح کنند."

ژاوی همیشه به پدری علاقه داشت و برچسب غیرقابل فروش روی او چسباند، چرا که اعتقاد داشت بارسلونا با حضور او تیم بهتری است. ژاوی هرگز به بازیکنان مصدوم بازی نمی‌داد. خود پدری بارها به دلیل مصدومیت از بازی‌ها دور بود، اما ژاوی همواره از او تمجید می‌کرد."

گفتنی است آلخاندرو اچه‌واریا که پیش از ژاوی نیز بارها توسط ستارگان سابق و البته هواداران بارسلونا مورد انتقاد قرار گرفته، برادر همسر خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا است و چند خبرگزاری معتبر اسپانیا در گذشته مدعی بودند که او دخالت زیادی در امور باشگاه دارد‌.

دیدگاه‌ها