کد خبر : 2070134 | 27 شهریور 1403 ساعت 02:03 | 32.7K بازدید | 47 دیدگاه

جورجینیو: در رختکن به گلزنی‌های هالند می‌خندیم!

جورجینیو، ستاره آرسنال، می‌گوید گلزنی‌های پیاپی ارلینگ هالند برای منچسترسیتی خنده‌دار شده است!

جورجینیو: در رختکن به گلزنی‌های هالند می‌خندیم!

به گزارش "ورزش سه"، هالند، مهاجم منچسترسیتی، در چهار بازی اول خود به طرز شگفت‌انگیزی ۹ گل زده است، که بیش از گل‌های زده هر تیم دیگری در این فصل لیگ برتر است. توپچی‌ها روز یکشنبه آینده در یک رویارویی زودهنگام میان دو مدعی اصلی قهرمانی، با سیتی روبرو خواهند شد.

در این بازی، بهترین گلزن لیگ برتر و تیمی که کمترین گل را دریافت کرده، مقابل هم قرار می‌گیرند. آرسنال فصل گذشته فقط ۲۹ گل دریافت کرد و در چهار بازی اول این فصل نیز فقط یک گل خورده است. اما جورجینیو اصرار دارد که شاگردان میکل آرتتا بابت این موضوع نگران نیستند و گل‌های هالند به یک شوخی در رختکن آرسنال تبدیل شده است.

جورجینیو گفت: «ارلینگ این هفته دوباره گل زد، این دارد خنده‌دار می‌شود! ما همه بازی‌ها را نگاه می‌کنیم، چون فوتبال را دوست داریم، لیگ برتر را دوست داریم، بنابراین همه بازی‌ها را تماشا می‌کنیم. بازی‌های آنها را هم می‌بینیم که طبیعی است. گلزنی‌های هالند ما را اذیت نمی‌کند. ما باید روی خودمان تمرکز کنیم و این همان کاری است که سعی داریم انجام دهیم. ما در رختکن به گلزنی‌های هالند می‌خندیم، چون او هر هفته این کار را می‌کند و واقعاً خنده‌دار شده است. نمی‌دانیم چه بگوییم و فقط به گلزنی‌های او می‌خندیم. در برابر سیتی روی خودمان تمرکز می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد آنها را متوقف کنیم.»

2082305

دیدگاه‌ها