کد خبر : 2070131 | 27 شهریور 1403 ساعت 01:53 | 16.2K بازدید | 5 دیدگاه

تونالی: شرط‌بندی زندگی‌ام را نابود کرده بود!

ساندرو تونالی، هافبک تیم ملی ایتالیا، در مصاحبه‌ای مفصل با مطبوعات بریتانیا درباره اعتیاد به شرط‌بندی و محرومیت ۱۰ ماهه‌اش صحبت کرد.

تونالی: شرط‌بندی زندگی‌ام را نابود کرده بود!

به گزارش "ورزش سه"، تونالی که در ماه اکتبر گذشته توسط فدراسیون فوتبال ایتالیا به ۱۰ ماه محرومیت محکوم شد، علاوه بر جریمه ۲۰ هزار یورویی مجبور به شرکت در چندین کلاس آموزشی برای هشدار به دیگران درباره خطرات شرط‌بندی شد.

او اخیراً با اتمام محرومیتش به فوتبال بازگشته و با لباس نیوکسل و تیم ملی ایتالیا به میدان رفته است.

در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورتس، تونالی توصیف کرد که زندگی با چنین راز بزرگی چگونه بود. او گفت: «در آن زمان من دو زندگی داشتم، چون خیلی در خودم بودم و هیچ وقت با مردم صحبت نمی‌کردم، حتی در زمین تمرین و با کادر فنی و بازیکنان. شرط‌بندی من را به لبه پرتگاه برد و زندگی‌ام را نابود کرده بود.»

اکنون زندگی کاملاً متفاوت است. هر روز متفاوت است، به ویژه با کادر فنی و هم‌تیمی‌هایم، چون طبیعی است که هر روز صحبت کنیم، طبیعی است که رابطه داشته باشیم. وقتی به زمین تمرین می‌آیم، حالا همان خود واقعی‌ام هستم.

2082301

در مورد قبل از این ۱۰ ماه، قبل از سال گذشته، نمی‌دانم چه بگویم، ولی کمی متفاوت بود چون من فرد دیگری بودم. در زندگی‌ام و فوتبال دو نفر متفاوت بودم. و حالا تنها یک نفر هستم، فقط یک نفر. وقتی با مربی صحبت می‌کنم، من ساندرو هستم. وقتی بازی می‌کنم، من ساندرو هستم. وقتی به ایتالیا برمی‌گردم، من ساندرو هستم. در سال گذشته و این ۱۰ ماه، این را فهمیده‌ام.»

تونالی همچنین توضیح داد که نبودن در تیم در طولانی مدت چه احساسی داشت: «من ۱۰ ماه گذشته را از دست دادم، فوتبال را از دست دادم، استادیوم و همه احساسات روی زمین را از دست دادم. ولی حالا برگشته‌ام و فکر می‌کنم واقعاً خوب برگشته‌ام.»

دیدگاه‌ها